Your request 320006710
Beste heer Braet,
Bedankt voor uw bericht en voor het aankaarten van uw situatie. We begrijpen dat het proces rondom het overdragen van uw mobiele nummer wat verwarrend kan zijn, en ik wil dit graag even toelichten.
De term ‘Easy Switch’ wordt meestal gebruikt in de context van internet-, tv-, en vaste lijnabonnementen. Hierbij geeft een klant toestemming aan de nieuwe provider om het contract bij de oude provider op te zeggen. Voor de overdracht van een mobiel nummer, wat in ons jargon ‘portering’ wordt genoemd, is deze procedure niet van toepassing. Het gaat in uw geval dus enkel om het overdragen van uw mobiele nummer.
Wat uw aanvraag betreft: u heeft deze op 20 december bij ons ingediend. Diezelfde dag hebben wij de aanvraag doorgestuurd naar Orange om uw nummer over te dragen. Helaas heeft Orange hier pas op 30 december in de avond op gereageerd. Inmiddels zou de portering van uw nummer volledig afgerond moeten zijn.
Onze excuses voor de langere doorlooptijd van dit proces. We begrijpen dat dit ongemakkelijk kan zijn en waarderen uw geduld en begrip. Mocht u nog vragen hebben of verdere ondersteuning nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Wij staan altijd klaar om u te helpen.
(referentie: @@REF_ID@ac977eefeda18e9791@REF_ID@@)
Met vriendelijke groet,
Het Care Team
Fiber questions?
Explore our FAQ
DIGI Fiber
Test Team T: 0800/41.041E: fiber@digi-belgium.be DIGI Communications Belgium - Rue de l'Hopital 31, 1000 Bruxelles