Beste, maandag 17 juli heb ik gevraagd bij Telenet om KLIK te stoppen, mijn nummer vrij te geven voor Mobile Vikings en mijn internet over te zetten op Fiber for Business met 1G speedboost, welke essentieel is voor mijn zaak en hosting te kunnen doen tegen volle snelheid. De dag erna 18 juli heb ik gemerkt dat mijn snelheid maximum beperkt was tot 140 Mbps down en 14 Mbps up. wat nog geen 6de is van wat het moet zijn. De uitleg was, omdat je zowel nummer overdracht als nieuwe internet configuratie hebt aangevraagd in 1 bestelling, dat ze geen nieuwe configuratie naar mijn modem kunnen sturen zolang de nummer overdracht niet voltooid is. Sindsdien heb ik inmiddels meer dan 13 mensen van Telenet aan de telefoon gehad met gemiddelde wachttijden van 40 min en verbroken verbindingen (op het Business nummer dan nog ). En heb ik ook meer dan 5 mensen via Whatsapp gesproken. De conclusie nu is, dat dienst Billing een error kreeg bij het goedkeuren van de nummeroverdracht, en dat nieuws weet ik al 2 weken. De conversaties zijn ridicuul op zijn minst gezegd, ze praten niet met elkaar, ze zijn niet transparant, de uitleg slaat op niet veel (heb zelf technische achtergrond) . Ik krijg torenhoge facturen voor een tijdelijk telefoon abo op KING dat niet had mogen bestaan. Ik betaal nog steeds een extra abo bij Mobile Vikings omdat het base netwerk bij Telenet nergens 4G ontvangst heeft. Ik ben ten einde raad, ik denk dat ze juridisch gezien mijn nummer zo lang niet mogen gijzelen ook niet. Ik ben helemaal klaar om schadevergoeding te eisen en een rechtszaak te starten ... kunnen jullie me mee op gang brengen, dit ook heel publiek maken? Maandag bel ik naar BASE om te horen of zij transparant zijn om mijn nummer vrij te geven.