Terug

Nul service

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. D.

Naar: LIDL BELGIUM

27/09/2023

Geachte,Op dinsdag 19 september stuurt u mij een mail waarin letterlijk staat dat mijn bestelling verzonden is.Intussen blijkt dat er eigenlijk niets verzonden is.De klantendienst biedt ook geen hulp : want ik krijg van 4 verschillende personen (call center ?) dezelfde nietszeggende mail.Totaal geen service naar de klant.

Berichten (4)

W. D.

Naar: LIDL BELGIUM

29/09/2023

Bijkomend probleem : de geleverde wandelstokken zijn ok maar uit het bijhorende doosje (met rubberen stoppen en schroefelementen) zijn verschillende onderdelen verdwenen.Dus LIDL webshop doet geen controle op verzending en bedriegt de klant ,: want die betaalt voor het totaalpakket en krijgt maar een deel geleverd

W. D.

Naar: LIDL BELGIUM

18/10/2023

Op uw site staat : "Betrouwbaarheid en tevredenheid liggen Lidl nauw aan het hart"Maar aangezien de klantendienst van Lidl geen hart heeft, zullen betrouwbaarheid en tevredenheid ook niet belangrijk zijn voor Lidl

W. D.

Naar: LIDL BELGIUM

22/10/2023

Hierbij een overzicht van de slechte werking van uw klantendienst :18 september : bestelling wandelstokken met toebehoren19 september : bevestiging dat stokken en toebehoren verzonden zijn27 september : vaststelling dat er nog niets verzonden is. Bestelling wordt opnieuw geplaatst29 september : ik ontvang mijn bestelling maar doosje met toebehoren is open gesneden en 3 van de 4 toebehoren ontbreken. Diefstal?Die toebehoren kunnen niet apart worden geleverd2 oktober : ik krijg als compensatie een creditnota met bedrag 4,5 euro10 oktober : nog geen terugbetaling ontvangen. Opnieuw belofte van terugstorting.16 oktober : creditnota voor 0,49 euro ontvangen. Vreemd17 oktober : geld ontvangen. Slechts 4,01 euro ipv 4,50 euro

LIDL BELGIUM

Naar: W. D.

23/10/2023

23 oktober 2023 Referentienummer: 93142531 Beste Walter, Bedankt voor uw bericht. Graag verwijs ik naar onze e-mail die op 20/10/2023 is verzonden.Met vriendelijke groeten Met vriendelijke groeten, Karel V. Lidl Klantendienst Bij het verwerken van uw verzoek verwerken wij uw persoonlijke gegevens. De juridische informatie over gegevensbescherming vindt u hier. Klik hier voor onze cookie verklaring. Uw naam en adres worden enkel in het bestand van Lidl Belgium GmbH Co. KG, Guldensporenpark 90 J, B-9820 Merelbeke opgenomen om u de gevraagde producten, diensten of informatie te verschaffen. Hierdoor kunnen uw gegevens worden doorgegeven aan derden zoals een externe hersteldienst. De verwerking van deze gegevens gebeurt in overeenstemming met de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) en nationale wet- en regelgeving op het gebied van bescherming van persoonsgegevens.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform