Terug

Nu-Swift 10 jarig contract

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. V.

Naar: NU SWIFT

12/06/2019

4 jaren geleden ben ik een zaak gestart, met name CrossFit Bilzen. Toen we alles aan het installeren waren in de beginweken werd ik benaderd door de firma Nu-Swift die me verhaalde dat de brandblussers dringend onderhouden dienden te worden. Dit zou nog in het contract staan van de vorige huurder. Goedgelovig dat ik was liet ik de man zijn ding doen en sloot af met de woorden kan je even deze werkbon tekenen als bewijs dat ik hier ben geweest?. Domme en nieuwe zelfstandige ik onderteken desbetreffend document. Nu kwamen deze mensen vaker langs en vooral op momenten dat ik niet in de zaak was. Brandblussers werden onderhouden of vervangen, er werd gepusht om de water haspels te laten controleren,...doch heb ik ze zoveel mogelijk afgescheept. Vandaag 12/06 zijn ze weer in mijn zaak geweest. Ik was er zelf niet en tegen een personeelslid werd gezegd dat dit verplicht was. En correct het is verplicht, maar ik ben niet verplicht dit bij Nu Swift te doen. Vervolgens hebben ze naar een ander personeelslid gebeld die wist van toeten of blazen en maar gezegd heeft doe maar. Uiteindelijk kunnen ze mij bereiken en bel onmiddellijk naar de technieker van Nu-Swift. Die zegt me sorry heb alles al gedaan, dus ik moet factureren. Zonder officiële toestemming van mij heeft deze persoon in mijn zaak handelingen gedaan die ik niet wens. Vervolgens zegt deze persoon dat ik een contract heb, welke ik nooit heb ondertekent. Uit verder onderzoek blijkt dat deze criminelen de werkbon zien als een contract. Echter is er nooit gesproken over een contract. Mijn eerste stap is testaankoop, dus hoop hier een goed antwoord te ontvangen over wat ik moet doen met deze wanpraktijken.

Berichten (7)

NU SWIFT

Naar: P. V.

25/06/2019

Geachte Heer,Wij hebben nota van uw e-mail genomen. Daar u een contract ondertekend hebt, moet u het onderhoud laten uitvoeren anders moet u de opzegvergoeding betalen.Steeds tot uw dienst verblijven wij,Met vriendelijke groeten,Gh. AUSTENCommercieel DirecteurS.A. IMPORTEX N.V.rue de l'Eglise, 42B - 4710 LONTZENTel. 087/88.02.42Fax 087/88.37.66De: klachtenbox@test-aankoop.be klachtenbox@test-aankoop.beEnvoyé: mercredi 12 juin 2019 12:21À: Importex SA info@importex.beObjet: Klacht: Nu-Swift 10 jarig contract (CPTBE00670893-41)

P. V.

Naar: NU SWIFT

25/06/2019

DATA NOT AVAILABLE

NU SWIFT

Naar: P. V.

03/07/2019

Mijnheer Vanbussel,Ik ben verbaasd door uw mail.We zijn op 22 juni 2015 bij u gekomen.U hebt 2 brandblussers poeder 6 kg aangekocht, en in dezelfde tijd heeft Mevrouw Geurts Nathalie (die de bazin is) een onderhoudscontract van 10 jaar getekend.We hebben de nazichten en het onderhoud sinds 2016 tot nu toe uitgevoerd. En dit, zelfs in 2019 hebben we contact per telefoon gehad en we hebben het mondeling akkoord om het onderhoud uit te voeren.We zouden graag weten wat echt uw probleem is, en we zouden een gesprek met u kunnen hebben.

P. V.

Naar: NU SWIFT

03/07/2019

DATA NOT AVAILABLE

NU SWIFT

Naar: P. V.

11/07/2019

Mijnheer Vanbussel,We hebben kennis van uw mail genomen en bevestigen u dat u de factuur moet betalen.We staan ter uwer beschikking voor verdere inlichtingen hierover en verblijven.Met de meeste hoogachting.P. LAMBERTAlgemeen Directeur

P. V.

Naar: NU SWIFT

11/07/2019

Beste,hoe komt het dat in andere gevallen wel bemiddeld wordt en ik behandeld wordt als vuil?Geachte Dame, Geachte Heer,We berichten ontvangst van uw klacht van 15 november 2018.De toestand wordt nu geregeld.We hebben aan Mevrouw Katleen Van Vlierberghe geantwoord via onze mail van 19 november 2018.Voor verdere inlichtingen hierover staan we altijd ter uwer beschikking en verblijven,Hoogachtend.Importex S.A.Rue de l'Eglise, 424710 LONTZENTel.: 087/88 02 42Fax: 087/88 37 66De: klachtenbox@test-aankoop.be [mailto:klachtenbox@test-aankoop.be]Envoyé: jeudi 15 novembre 2018 17:55À: Importex SA info@importex.beObjet: Klacht: werkbon blijkt 10 jarig contract (CPTBE00550068-78)

P. V.

Naar: NU SWIFT

11/07/2019

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform