BesteU geeft aan dat wij inmiddels 10 reap 11 maanden hebben voldaan, dan bevreemd het mij dat wij een aanmaningen krijgen van €199,60 resp. €239,60 hebben ontvangen, zijn de abonnnementskosren tijdens de inflatie zo hard gestegen??Inderdaad heeft u aangegeven dat er vouchers klaar liggen. Echter zijn wij door gewijzigde omstandigheden niet meer in de gelegenheid deze op te souperen.Door Corona konden wij niet sporten in de periode dat wij dit wilden. Daar kan NRG niks aan doen, maar wij als burgers ook niet. Ons abonnement liep tot september en dat was prima. Door Corona is deze termijn verschoven, waardoor het voor ons niet meer mogelijk is het sporten voort te zetten.U geeft aan dat wij langs moesten komen in de fitness om alles te regelen. Hiermee ga ik niet akkoord. U kunt de voorwaarden blijkbaar wel aanpassen door Corona, maar wij zouden ons wel gewoon aan de oude voorwaarden van voor Corona moeten houden?!We leven in een digitaal tijdperk en thuiswerken wordt (aan)bevolen, maar dan zouden we wel moeten langskomen om alles te regelen?! Beetje krom vindt u niet?Onder normale omstandigheden zou u gelijk hebben met uw stelling. Helaas waren het de afgelopen jaren geen normale omstandigheden en hadden we allemaal met Corona te maken, u én wij!Heel veel bedrijven hebben tijdens de Corona periode subsidies gekregen van de regering (waaronder ook sportcentra). Terecht want u kon er niks aan doen dat u moest sluiten tijdens Corona.Helaas konden wij hier ook niks aan doen, maar zijn wij mineral de dupe en plukt u dus nu van 2 kanten. Niet geheel terecht denk ik zo.Graag zou ik dan ook zien dat u ons de maanden dat wij niet konden soorten vergoed en dat ons abonnement met terugwerkende kracht wordt stopgezet.Met vriendelijke groet,Barbara van Oirschot