Beste, op 2 mei 2020 bestelde ik online een Zeis via de website bol.com. Deze is tot vandaag nog steeds niet verzonden geweest.Ik had begin juni (geloof ik) met bol.com contact opgenomen hiervoor, en liet weten dat ik géén interesse meer had in het item. De persoon aan de andere kant van het scherm zei dat ik het item na ontvangst gewoon terug mag sturen. Het item is vandaag, 27 juni 2020 nog steeds niet verzonden.Ik opteerde om 'achteraf te betalen', aangezien corona tijden en vele bedrijven hierdoor blijkbaar failliet verklaard worden.Onlangs wou ik een aankoop doen (ook als 'achteraf betalen', aangezien ik m'n bestelling van 2 mei nooit had ontvangen) en dit ging niet omdat ik blijkbaar openstaande rekeningen had ivm een bestelling die ik nooit heb ontvangen.Oplossing:+Annulatie bestelling Zeis van 2 mei 2020+ het verwijderen van openstaand saldo voor niet ontvangen bestellingen.+ Het verwijderen van 2 herinneringskosten voor boven vernoemde factuur (incasso).+ Terug openzetten van de optie 'achteraf betalen', zodat ik toekomstige bestelling kan maken en deze nadien betalen, als deze effectief geleverd wordt.+ Mijn personengegevens werden onwettig doorgegeven aan een derde partij, hiervoor graag een gepaste schadevergoeding en het verplicht verwijderen van deze gegevens door het incassobureau zelf. Ik hoef niet verantwoordelijk gesteld te worden om deze zelf te contacteren zodat dit zou gebeuren.