Terug

Nooit verzonden, daarna incasso.

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. V.

Naar: bol.com

27/07/2020

Beste, op 2 mei 2020 bestelde ik online een Zeis via de website bol.com. Deze is tot vandaag nog steeds niet verzonden geweest.Ik had begin juni (geloof ik) met bol.com contact opgenomen hiervoor, en liet weten dat ik géén interesse meer had in het item. De persoon aan de andere kant van het scherm zei dat ik het item na ontvangst gewoon terug mag sturen. Het item is vandaag, 27 juni 2020 nog steeds niet verzonden.Ik opteerde om 'achteraf te betalen', aangezien corona tijden en vele bedrijven hierdoor blijkbaar failliet verklaard worden.Onlangs wou ik een aankoop doen (ook als 'achteraf betalen', aangezien ik m'n bestelling van 2 mei nooit had ontvangen) en dit ging niet omdat ik blijkbaar openstaande rekeningen had ivm een bestelling die ik nooit heb ontvangen.Oplossing:+Annulatie bestelling Zeis van 2 mei 2020+ het verwijderen van openstaand saldo voor niet ontvangen bestellingen.+ Het verwijderen van 2 herinneringskosten voor boven vernoemde factuur (incasso).+ Terug openzetten van de optie 'achteraf betalen', zodat ik toekomstige bestelling kan maken en deze nadien betalen, als deze effectief geleverd wordt.+ Mijn personengegevens werden onwettig doorgegeven aan een derde partij, hiervoor graag een gepaste schadevergoeding en het verplicht verwijderen van deze gegevens door het incassobureau zelf. Ik hoef niet verantwoordelijk gesteld te worden om deze zelf te contacteren zodat dit zou gebeuren.

Berichten (3)

bol.com

Naar: M. V.

07/08/2020

Beste meneer/mevrouw,Bedankt voor je mail. Ik zie in de gegevens van de bestelling dat op 27 juli een mail is verstuurd van de partner, waarin je wordt gevraagt of je een volledige resitutie wilt, of een vervangend product. Hier is geen reactie op ontvangen. Ik heb je ook een mail gestuurd met daarbij de reactie van de partner.Groetjes,Melissabol.com klantenservicewww.bol.comAls je vraag hiermee nog niet voldoende is beantwoord, dan kun je dit aangeven in antwoord op dit bericht.---- Original Message ---- To: klantenservice@bol.com Subject: HERINNERING - Klacht: Nooit verzonden, daarna incasso. - (CPTBE00990539-72) Date: 6 augustus 2020, 19:47 [:test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden] [:test-aankoop.be/klagenrivacy]

M. V.

Naar: bol.com

07/08/2020

Beste,Restitutie is géén oplossing aangezien ik voor 'achteraf betalen' had gekozen.Noch ben ik geïnteresseerd in een zeis. Ik wil dus géén zeis meer en gewoon dat jullie het 'openstaande saldo' bij het incassobureau weglaat.

bol.com

Naar: M. V.

18/08/2020

Beste meneer/mevrouw,Bedankt voor je e-mail!Allereerst mijn excuses voor de late reactie. Door de grote drukte van dit moment heb ik je vraag nog niet eerder kunnen beantwoorden.In de e-mail van de partner, bedoelde hij met 'restitutie' dat je openstaand factuur komt te vervallen evenals de herinneringskosten.Inmiddels zie ik ook dat de facturen zijn komen te vervallen.Ik hoop je hiermee voldoende te hebben gea¯nformeerd. Mocht je nog vragen hebben, kan je deze gerust stellen aan onze bol.com klantenservice.Bij deze wil ik je nog een fijne dag wensen!Met vriendelijke groet,Chelseybol.com klantenservicewww.bol.comAls je vraag hiermee nog niet voldoende is beantwoord, dan kun je dit aangeven in antwoord op dit bericht.---- Original Message ---- To: klantenservice@bol.com Subject: HERINNERING - Klacht: Nooit verzonden, daarna incasso. - (CPTBE00990539-72) Date: 17 augustus 2020, 19:48 [:test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden] [:test-aankoop.be/klagenrivacy]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform