Terug

Nooit select abonnement genomen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. B.

Naar: bol.com

24/07/2023

Beste,Ik heb hier al over contact gehad echter blijkbaar is er nog niets gedaan. Ik heb geen select abonnement besteld bij Bol.com. Ik koop daar misschien 2 keer per jaar dus dit heeft absoluut geen zin. Dit had ik al aangegeven echter ik zie dat ik i.p.v 11.99 18.99 moet betalen. Zij geven dit helemaal niet aan echter verhogen wel even de rekening. Dit is gewoon crimineel om op deze manier extra inkomsten te generen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform