Terug

Nooit mijn welkomst cadeau ontvangen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. F.

Naar: Testaankoop

06/10/2020

Beste, bij het aansluiten van mijn lidmaatschap werd mij een cadeau nl een minibook of iets dergelijks toegezegd. Wij zijn enkele maanden verder en heb deze nog altijd niet ontvangen maar er wordt wel elke maand lidgeld afgeschreven van mijn bankrekening. Graag wil ik mijn abonnement dus per direct opzeggen aangezien jullie misleidende toezeggingen doen en ik ook geen gebruik maak van jullie diensten. Ik wens dan ook een terugbetaling van het lidgeld dat door jullie afgeschreven is nl € 56,20. Met vriendelijke groeten,

Berichten (1)

Testaankoop

Naar: C. F.

07/10/2020

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform