Terug

nooit geleverde zending

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. P.

Naar: DPD Belgium

29/02/2024

beste ,ik bestelde bij de firma ATOMSTACK.NET een laser toestel met toebehoren,de toebehoren werden geleverd,het laser apparaat echter niet.Had reeds 4x telefonisch contackt met klantendienst DPD,die sturen me van kastje naar de muur.De verkoper heb ik ook gecontacteerd hierover.Die stuurde me de gegevens die hun hadden,van de levering zending.....naan bestuurder,leverronde,ook een afschrift met een handtekening in mijn naam....koerier is hier echter NIET geweest en ook bij de buren weet er niemand wat van.Heb via Linkedin echter een gesprek gehad met chauffeur die beweerde hier gelost te hebben.Toen ik vroeg wie dan aftekende in mijn naam was hij plots verdwenen en ook elk contact.Hierdoor ben ik zeker dat koerier zelf aftekende,ZONDER pakket ergens achter te laten.Elke mail wordt ik naar een andere dienst verwezen,bewijsmaterriaal hierover,wat ik overvloedig heb kan ik op geen enkele manier aan DPD bezorgen.Zij dekken hun in dat verkoper hun dit moet voorleggen !!!!!

Berichten (6)

DPD Belgium

Naar: R. P.

01/03/2024

Beste Ronny,Bedankt voor het contacteren van onze service.Ik zie dat er een dossier opgestart werd voor de chauffeur, het pakket werd blijkbaar verkeerd geleverd bij nazicht van de GPS coördinaten. Hij staat in de kleine heuvelstraat wanneer hij scant voor levering.Indien het pakket niet word terug gevonden en het als verloren word verklaart, vergoed DPD de afzender via zijn transportbedrijf. U moet dit dus ook aan uw leverancier melden zodat deze een officiëel dossier opstart nabij DPD Duitsland.In de hoop u voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nog vragen heeft, neem dan gerust contact met ons op.Ik wens u nog een prettige dag.Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards,NathalieDPD TeamCustomer CareDPD (Belux) NV--------------------

R. P.

Naar: DPD Belgium

04/03/2024

beste,bedankt voor antwoord,leverancier kaatst bal terug en bewijst met mails dat zending goed is vertrokken en aangekomen en dat de fout bij bezorging hier ligt.Al dat mellen en mailen maakt me radeloos,terwijl ik weet waar het foutgingmvg ronny

DPD Belgium

Naar: R. P.

05/03/2024

Geachte Test Aankoop-team,Hartelijk dank voor uw contact met DPD. We betreuren het dat de levering van de zending voor uw klant niet naar wens is verlopen.We hebben de klacht van uw klant zorgvuldig gelezen en begrijpen de frustratie volledig. Onze procedures vereisen echter strikte naleving van de vastgestelde claim- en klachtenprocedures. In het geval dat uw klant de zending niet volledig heeft ontvangen of slechts een deel van de inhoud mist, is het noodzakelijk om een onderzoek te starten.Bij deze willen we benadrukken dat, gezien het om een Duitse zending gaat, de afzender van de zending contact moet opnemen met DPD Duitsland. Zodra dit is gebeurd, zal DPD Duitsland contact met ons opnemen, waarna wij het onderzoek in België zullen starten.Wij begrijpen de ernst van de situatie en streven ernaar om dit zo spoedig mogelijk op te lossen. Mocht u verdere vragen hebben of aanvullende informatie wensen, staan wij tot uw beschikking.Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.DPD wenst u een goede dag!Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards,DouniaDPD TeamCustomer CareDPD (Belux) NV--------------------

R. P.

Naar: DPD Belgium

13/03/2024

geachte,Herhaaldelijk stuurde ik vragen aan procent,verkoper,koerier te plaatse met uw eisen ivm uitzoeken wat er fout ging ,fabrikant zegt...wij leverden,verkoper idem ditto......DPD ter plaatse haalde op en bezorgde aan DPD Belgie........spoor loopt tot 3 straten van hier waar mr.Marcus Bjorn plots zending uitscande en tekende in mijn naam en NERGENS leverde.Elke aangeschrevene verwijst naar DPD Belgie waar het fout liep .........Ik zal het niet nalaten verdere stappen te ondernemen om op eender welke weg te achterhalen waar zending bleef en een rechtzetting te eisen van de betrokkenen.graag meer infomvg Ronny

DPD Belgium

Naar: R. P.

14/03/2024

Geachte Test Aankoop,Hartelijk dank voor het benaderen van DPD.Het spijt ons ten zeerste te vernemen dat de levering van het pakket van uw klant niet naar wens verloopt.Na het controleren van de trackinggegevens, merken wij op dat uw zending inderdaad als geleverd staat. Indien uw klant echter het pakketje niet heeft ontvangen, heeft deze natuurlijk recht op een grondig onderzoek en vervolgens een terugbetaling.Om dit te kunnen realiseren, is het echter noodzakelijk dat de juiste procedure gevolgd wordt voor het opstarten van een onderzoek. Dit onderzoek kan niet worden geïnitieerd door de ontvanger van de zending. De afzender dient hiertoe contact op te nemen met DPD Germany, aangezien zij de labels hebben aangekocht en daarmee verantwoordelijk zijn. Daarom verzoeken wij u vriendelijk om uw verzender te vragen om contact op te nemen met DPD Germany voor het starten van het onderzoek. Zodra deze stap is gezet, zullen wij ons uiterste best doen om het nodige voor uw klant te regelen.Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.DPD wenst u een goede dag!Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards,DouniaDPD TeamCustomer CareDPD (Belux) NV--------------------

R. P.

Naar: DPD Belgium

18/03/2024

Beste,Elk antwoord dat ik krijg verwijst weer naar dpd belgie,duitsland antwoord NOOIT !!!!!KAN TOCH NIET ZO MOEILIJK ZIJN,te achterhalen waarom mijn zending 3 straten eerder werd uitgescand(volgens jullie) en dan van de aardbodem verdwijnd.Mvg ronny


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform