Beste, Ik bestelde op woensdag 18/10 een pakket met 2 truien. Die zouden vrijdag 20/11 geleverd worden.Ik heb er voor gezorgd dat mijn partner speciaal van thuis uit werkte zodat we de ontvangst niet konden missen. om 11.22 krijg ik de melding dat dit geleverd is en op een veilige plaats is achtergelaten.hiervoor is nooit aangebeld of een briefje achter gelaten nochtans was er permanent iemand thuis.Ik kaart dit aan bij zalando en ze starten een onderzoek bij b-post. b-post stuurd hen een foto van een oprit die niet eens mijn oprit is en zegt dat dat het bewijs is dat het geleverd is.Ik heb dit aan gekaart en ze zeggen mij dat het onderzoek uitgebreid is gebeurd en dat het geleverd zou zijn.Ik zal nu deze 2 truien nogmaals moeten bestellen en 2 x moeten betalen vermits ik de eerste levering nooit ontvangen heb.Ik betreur de samenwerking met B-post ten sterkste vermist ze niet eens moeite doen om aan bellen en zo kunnen invullen wat ze willen.ik wordt nu door zalando aanbevolen het bedrag te betalen van mijn pakket dat nooit ontvangen is.Heel graag had ik via zalando toch meer onderzoek gehad bij b-post die grondiger op zoek gaan naar de nonchalante werking van de chauffeur in kwastie waardoor ik nu €110.00 moet gaan betalen voor een nooit ontvangen pakket!Deze manier van werking betreur ik enorm en geeft me een zeer slecht vertrouwens gevoel naar zalando en B-post die niet eens de moeite nemen om uitgebreid het verhaal te beluisteren en hun zogenaamd onderzoek direct af te sluiten.