Beste,Sinds enkele maanden krijg ik elke maand twee betalingsherinneringen voor een abonnenment bij HLN. (abonnementsnummer A1001354869 en A1001354853).Ik heb hiervoor reeds meermaals telefonisch contact gehad en contactformulieren ingevuld, maar ik word nooit geholpen.De situatie is als volgt: ik heb mijzelf nooit geabonneerd op HLN. Toch beweert HLN dat ik tweemaal geabonneerd ben en proberen ze via domiciliëring geld van mijn rekening te halen. Ik heb gemerkt dat er een betaling via domiciliëring werd uitgevoerd en heb deze onmiddellijk geblokkeerd. Toch wil HLN mijn abonnement niet stopzetten omdat deze abonnementen blijkbaar voor drie jaar vast zijn en niet kunnen geannuleerd worden.HLN wilt zelfs niet één van de twee abonnementen annuleren, hoewel ze zelf zien dat beide zouden aangemaakt zijn op dezelfde dag en op dezelfde naam (dus een dubbel abonnement?!). Ik zou eerst moeten betalen om dit te kunnen stopzetten.Echter:- ik heb nooit een email gekregen / factuur om te melden dat ik plots klant zou zijn.- ik heb nooit via mijn bankkaart of via itsme een domicilëring geautoriseerd.Omdat deze e-mails met betalingsherinneringen blijven komen, heb ik de proef op de som genomen: op de website van HLN kan men eender welk e-mailadres en rekeningnummer invullen, en dan is die persoon plots geabonneerd voor drie jaar. Ik heb het uitgeprobeerd met de rekeningnummer van een vriend (die me daarvoor toestemming had gegeven): er is geen enkele identificatie vereist voor het rekeningnummer. Dit zou zelfs als een soort phising kunnen gezien worden. Zie (https://abonnement.hln.be/bestellen?productCode=zaterdagplus&productType=zaterdagplus&propositionId=fad344e7-7085-409b-a850-d66e36568a0c&productId=fad344e7-7085-409b-a850-d66e36568a0c&mid=CAM-koj66x%7CTCH-5g6nol%7CTCO-wxvpvx%7CCTY-5g6nol%7CCCO-5g6nol%7CPRG-qgw6ax&premium)Dit gegeven, plus het feit dat de klantendienst weigert beide (of zelfs maar één van) beide abonnementen stop te zetten als ik ze meermaals hiervoor contacteer, bewijst dat HLN malafide handelspraktijken toepast. Ze maken het heel eenvoudig om betalende klant te worden, maar quasi onmogelijk om dit te annuleren.Ik wens dat beide abonnementen onverwijld worden stopgezet en dat er gestopt wordt met e-mails te sturen met betalingsherinneringen en dreigementen voor incassobureaus.Indien dit zogezegd 'contractueel' niet mogelijk zou zijn (zoals men bij de klantendienst beweert), dan moet HLN kunnen aantonen dat ikzelf mij persoonlijk geïdentificeerd heb om een domiciliëring op mijn rekeningnummer te autoriseren. (Wat ze zeker en vast niet kunnen).