Terug

Nooit factuur ontvangen enkel aanmaning en nu deurwaarder

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. V.

Naar: Scarlet

06/06/2023

Beste, Ik krijg altijd via sms een vraag tot betaling van een factuur. De factuur zou ik kunnen raadplegen op de klantendienst, maar door jullie veranderingen in het verleden heb ik daar nooit kunnen op inloggen. En jullie wisten dit (mail van 10/02)! Vorige keer is me dan de factuur per post opgestuurd. Tot op heden wacht ik nog steeds op de laatste factuur per post. Ik heb ondertussen wel een aanmaning gekregen om te betalen na wat aarzelen heb ik dit dan betaald, uiteraard zonder de juiste referenties te kunnen vermelden in de mededeling... want ik had geen originele factuur. Zoals iedereen wil ik graag weten waarvoor ik betaal. Nu krijg ik een brief van Credisolv voor een schuldvordering. Ik had dit onmiddellijk betaald als ik de factuur had gekregen. Kan dit aub worden rechtgezet?

Berichten (3)

Scarlet

Naar: R. V.

07/06/2023

Beste,We hebben de klacht CPTBE01806810-88 met als Scarlet referentie 15717908 in behandeling genomen.De rekeningen zijn altijd zichtbaar via de klantenzone mijn.scarlet.be.Daarnaast werden de rekeningen verzonden via sms zoals u had gevraagd in de klantenzone.Naast de ontvangst mededeling via sms werd u ook door middel van herinneringen via brief (post) en e-mail op de hoogte gebracht.Het dossier werd na het verzenden van 4 herinnering mails, 4 smsen, 2 brieven verzonden naar het incasso kantoor.Wij hebben het nodige gedaan om u correct te informeren alvorens de diensten te beëindigen en door te sturen naar het incasso kantoor.Met vriendelijke groeten,Kim v.Scarletscarlet.beScarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel

R. V.

Naar: Scarlet

07/06/2023

Beste,Zoals eerder vermeld in onze e-mail naar de klantendienst (feb 2023), kunnen wij niet inloggen op de Scarlet klantenzone. Ons abonnement hebben we opgezegd in We kunnen dus de factuur niet raadplegen noch downloaden. Aangezien dit een factuur betreft met een afwijkend bedrag en bovendien een factuur die we hebben ontvangen na annulering van ons abonnement, willen wij deze graag per post ontvangen. Wij hebben geen e-mails ontvangen. De 4 sms-berichten hebben wij inderdaad ontvangen, maar deze kwamen van een algemeen nummer. Aangezien het bedrag afweek, vonden wij deze berichten dubieus. Van de 2 brieven hebben wij alleen de laatste ontvangen, waarbij er direct 20 euro extra kosten werden toegevoegd. Bij deze laatste aanmaning, de eerste brief die wij dus van jullie mochten ontvangen, hebben wij het oorspronkelijk verschuldigde bedrag betaald (zie bijlage). Tot op heden hebben wij echter nog steeds geen factuur ontvangen!

Scarlet

Naar: R. V.

08/06/2023

Beste,We hebben de klacht CPTBE01806810-88 met als Scarlet referentie 15717908 in behandeling genomen.Zoals zichtbaar in uw printscreen hebben wij u correct gea¯nformeerd. Indien er vragen waren bij deze berichten, had u onze klantendienst kunnen contacteren.Zij zouden u verder hebben kunnen informeren.De rekening van Eur 36,58 gaat over het abonnement voor de periode tot 09/03/2023 (datum van stopzetting abonnement).Hierna heeft u nog een rekening ontvangen van Eur 20,00 dit zijn administratieve kosten wegens het verzenden van de herinneringen.Het dossier bij incasso kan niet worden stopgezet. Indien u verdere inlichtingen nodig hebt i.v.m. dat dossier, dient u het incasso kantoor te contacteren.Met vriendelijke groeten,Kim v.Scarletscarlet.beScarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform