Terug

Nooit facturen gekregen en nu deurwaarder

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. L.

Naar: Lampiris

02/11/2020

Beste,Een gans jaar kreeg ik geen rekening van lampiris, achteraf gezien blijkbaar via mail, daar ik op een markt een info blad invulde ivm lampiris was ik niet op de hoogte dat ik ook klant was. Nu ineens is de rekening opgelopen naar bijna 6000 euro via een deurwaarder!Na een jaar toch ineens een rekening in de bus, en toen ik belde voor info kreeg ik te horen dat ik 1000 euro ineens moest betalen wat voor mij niet mogelijk was! Nog een jaar verder ineens een rekening van 4000 euro, nooit geen aanvraag voor een budgetmeter, nooit geen bericht van afsluiting en nu ineens deurwaarder! Kan dit allemaal zomaar?

Berichten (4)

Lampiris

Naar: C. L.

16/11/2020

Dag Cindy Leeten,Onze diensten hebben uw klacht goed ontvangen en hieromtrent kom ik bij u terug.Na analyse van uw dossier merk ik op dat u in maart 2017 een leveringsovereenkomst voor elektriciteit en gas bij Lampiris afgesloten heeft.Van maart 2017 tot en met april 2018 werden de facturen u per mail verstuurd. De facturen van maart 2017 zijn geregistreerd als gelezen op 15 en 16 maart 2017 en de voorschotfactuur van april 2018 op 27 april 2018.Sinds mei 2018 werden de facturen per post verstuurd.Op 11 april 2017 en 24 april 2018 werden herinneringen per post naar uw adres verstuurd, op 27 april 2017 en 11 mei 2018 werden aangetekende ingebrekestellingen verzonden.Helaas mochten we desondanks géén betaling ontvangen, naar aanleiding hiervan werd uw dossier overgedragen aan een incassobureau. Zij behandelen uw dossier nu verder.Ik voeg de contactgegevens van het incassobureau toe indien u contact met hen wenst op te nemen.Contact gegevens Bordet:Email: energie@etudebordet.comTel.: +32 (0)4 361 61 30Adres: Quai des Ardennes ,118 4031 - ANGLEURMet vriendelijke groeten,BrianCredit and CollectionLampiris NV-------------------- ref:_00D0Y33WA3._500083sv5vy:ref

C. L.

Naar: Lampiris

17/11/2020

Beste,Ik ben deze al aan het betalen, maar zou graag de volledige berekening hebben met de terruggave in verrekend en deze word mij na 3 maal vragen via mail nog steeds niet doorgestuurd, wil mijn verbruik betalen maar wil wel graag een juiste berekening hiervan.Met vriendelijke groeten Cindy Leeten

C. L.

Naar: Lampiris

17/11/2020

Ik heb trouwens in 2018 al een minnelijke schikking gevraagd maar dit ging enkel door 1000 euro ineens te betalen, wat niet in mijn mogelijkheid ligt aangezien mijn man invalide is en wij dus maar een klein inkomen hebben. Nu moet ik 250 euro per maand betalen wat voor ons al moeilijk haalbaar is. Kwil gewoon een menselijke regeling om zo mijn schuld te betalen.

Lampiris

Naar: C. L.

25/11/2020

Jouwklantreferentie: E171108957µDag Cindy Leten,Bedankt voor je e-mail.Ik verwijs naar de e-mail van mijn collega Brian op 16 november 2020? Hij schreef toen het volgende:Dag Cindy Leeten,Onze diensten hebben uw klacht goed ontvangen en hieromtrent kom ik bij u terug.Na analyse van uw dossier merk ik op dat u in maart 2017 een leveringsovereenkomst voor elektriciteit en gas bij Lampiris afgesloten heeft.Van maart 2017 tot en met april 2018 werden de facturen u per mail verstuurd. De facturen van maart 2017 zijn geregistreerd als gelezen op 15 en 16 maart 2017 en de voorschotfactuur van april 2018 op 27 april 2018.Sinds mei 2018 werden de facturen per post verstuurd.Op 11 april 2017 en 24 april 2018 werden herinneringen per post naar uw adres verstuurd, op 27 april 2017 en 11 mei 2018 werden aangetekende ingebrekestellingen verzonden.Helaas mochten we desondanks géén betaling ontvangen, naar aanleiding hiervan werd uw dossier overgedragen aan een incassobureau. Zij behandelen uw dossier nu verder.Ik voeg de contactgegevens van het incassobureau toe indien u contact met hen wenst op te nemen.Contact gegevens Bordet:Email: energie@etudebordet.comTel.: +32 (0)4 361 61 30Adres: Quai des Ardennes ,118 4031 - ANGLEURMet vriendelijke groeten,BrianCredit and CollectionLampiris NVVoor een afbetalingsregeling neem je best contact op met het incassobureau Bordet zelf.SabineUw Lampiris medewerker/medewerksterLampiris SARue Saint-Laurent 544000 Liège--------------- Oorspronkelijk bericht --------------- ref:_00D0Y33WA3._500083twz8J:ref


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform