Terug

Nooit een pakje

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. G.

Naar: Colis Privé

26/03/2024

Beste, ik probeer sinds februari een pakje te bestellen via de site van TEMU. Zij werken samen met Colis privé en dat bedrijf slaagt er niet in om mijn pakje te bezorgen. Ik heb nu voor de 3de keer geprobeerd om het opnieuw te bestellen via TEMU en telkens beweert Colis prive dat zij het pakje bezorgd hebben maar ook al zijn we thuis, wordt er niet gebeld en wordt er ook niets bij de buren afgeleverd of in de brievenbus gestoken. Onze buren kunnen blijkbaar wel via TEMU iets aan huis laten leveren maar ons lukt het niet. Ik wil dus graag weten wat daar aan de hand is. Bedankt om dit te onderzoeken. Het is ook heel moeilijk om gegevens van Colis Privé te bemachtigen. Alvast bedankt.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform