Terug

Nooit een installateur gezien en vervolgens aan het lijntje gehouden.

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. V.

Naar: Proximus

13/08/2023

Beste, ik verhuisde 1 augustus naar mijn nieuwe appartement in Herent. Ik maakte een afspraak bij Proximus ter aansluiting van het fiber netwerk. De afspraak werd bevestigd voor 11 augustus, de dag zelf kreeg ik 3 verschillende sms'en ter bevestiging dat de installateur onderweg was. Tot 21u heb ik de hele dag thuis zitten wachten. Tevergeefs want de installateur is nooit langsgekomen. De volgende dag had ik nog steeds geen enkel nieuws en belde ik dan maar om 10u de klantendienst. Zij konden me geen reden geven dat de installateur niet was langsgeweest en stelden voor een nieuwe afspraak te maken. Die kon ten vroegste meer dan een week na de originele afspraak! Er kon wel een 'compensatie' aangeboden worden, 1 gratis GB voor op je gsm. Aangezien ik geen gsm-abonnement heb bij proximus was ik hier dus helemaal niets mee. Een paar uur later heb ik opnieuw gebeld met de vraag of het toch echt niet vroeger kan, aangezien onze afspraak toch eigenlijk voorrang zou moeten hebben op de rest? Ik ben drie keer doorverbonden geweest, drie keer dezelfde uitleg moeten doen, drie keer mijn klantennummer, naam, adres moeten opsommen... tevergeefs! 'Wij kunnen niets voor u doen meneer, het is erg druk, u zal geduld moeten hebben.': Werd er mij meegedeeld. Als nieuwe klant bij Proximus ben ik hierdoor al erg misnoegd. Ik vind het ongelofelijk dat ZIJ in de fout zijn door hun afspraak niet na te komen en IK hiervoor moet boeten. De enige correcte aanpak lijkt me dat er de volgende dag meteen iemand werd gestuurd. Ik heb hen echter ZELF moeten contacteren voor een nieuwe afspraak (als ik hen niet had gebeld was er dus nooit iemand meer gekomen!) en moet nu een week wachten en er kan ons geen enkele compensatie worden aangeboden....


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform