Sinds enkele weken klant. Overstap verliep stroef, activatie kwam maar niet in orde. Nu in orde.
Eerste factuur al gekregen, nog ruime week om te betalen. Toch kan ik geen sms/oproep doen, omdat ik “openstaande facturen” heb. Ik heb geen openstaande facturen, die over datum zijn. Zie bijlage.
Nog nooit problemen gehad, sinds overstap non stop problemen.
Ik hoop dat u begrijp dat ik uw factuur niet van plan ben om te betalen, zo lang mijn diensten niet werken. Ik kan bijna niemand sms’en, bijna niemand kan mij sms’en. Klantendienst was een super onsympathieke meneer, precies een vrouw, en ging met de tegenwoordige queer uitspraken tegen mij praten. Ik apprecieer dit niet.
Als dit probleem niet binnen enkele werkdagen opgelost wordt, zeg ik alle diensten op en ga ik terug naar mijn vorige provider. Ik wil de diensten die mij contractueel beloofd waren, en deze belofte komt u niet na. Het is niet normaal dat mensen ons niet kunnen bereiken, omdat jullie een probleem hebben, niet wij. Ik kan mijn Mastercard niet activeren, vrienden niet sturen of bellen, … noem maar op. Maar ik betaal wel een flink prijs voor een fiber up abonnement met ALLES onbeperkt en zogezegd extra technische ondersteuning (binnen 6h) werd mij beloofd? En nu? “We weten niet wanneer dit in orde komt”. Wet een grap is mij dit.