Terug

Nooit cadeau ontvangen wél 2€ én maand abbonement moeten betalen. Pure oplichting

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. C.

Naar: Testaankoop

11/09/2024

Ik heb in 2022 de deal voor 2€ gedaan voor een valies. Na 1,5 maand kreeg ik nog altijd geen cadeau en wisten ze nog niet wanneer die zou vertrekken. Dat was voor mij een vertrouwensbreuk dus vroeg ik het abonnement op te zeggen. Nadien zeggen ze dat je dan geen recht meer hebt op de cadeau maar rekenen ze wel aan voor de volle maand erna waar je niets meer voor krijgt. Ook telefonisch doen alsof je de cadeau nog krijgt na stopzetting om dat via mail te zeggen van niet. Echt schande. Dit is gewoon pure oplichting, niet inschrijven voor Testaankoop voor de cadeau pure oplichting!

Berichten (1)

Testaankoop

Naar: L. C.

12/09/2024

Beste mevrouw Cleemput,Het spijt ons te horen dat je zo'n negatieve ervaring hebt gehad met onze diensten.Bij nazicht van je oude inschrijving, hebben we kunnen vaststellen dat je handbagage koffer verstuurd werd op 18 november 2022.Op 12 januari 2023 ontvingen wij hierover inderdaad een mail met de melding dat je deze nooit hebt ontvangen. Jammer genoeg, werd dit toen niet meer correct opgevolgd.Gezien je deze nooit hebt ontvangen, hebben we het nodige gedaan zodat binnenkort deze koffer geleverd wordt op het adres van je oude inschrijving.We wensen je hier alvast een goede ontvangst van en wensen ons te verontschuldigen voor het ongemak dat je hierdoor ondervonden hebt.Met vriendelijke groet,Abonnementendienst.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform