Terug

Nooit bestelling ontvangen, geld 50% niet terug

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. M.

Naar: MediaMarkt

23/02/2024

Beste, ik bestelde online 2 föhns op 27-11-2022. Bij ophalen werd 1 föhn zonder verpakking aangeboden. Ik heb die niet genomen, omdat er stond dat er 2 föhns zijn in 1 pakket. Ik heb foto’s hiervan. Kort daarop ben ik opgenomen in het ziekenhuis. Toen ik thuiskwam heb ik contact opgenomen met Media Markt en dit probleem uitgelegd voor 1 maand. Maandenlang was er onderzoek conform emails, maar uiteindelijk kreeg ik n mail dat 1 föhn terug wordt betaald en 1 niet. De medewerker zei letterlijk ‘na 1 maand kan bij bpost niet achtergehaald worden wat er is gebeurd, u krijgt geen geld’. Daarna worden mijn emails niet beantwoord. Ik vroeg per email waarom ik als klant dupe wordt, want ik heb tijdig, voor 1 maand, gemaild hierover. Geen reactie. Ik krijg het gevoel alsof ik als klant ben opgelicht en MediaMarkt werkt mee hieraan. Niet eerlijk. Ik wil mijn geld terug! Bedankt.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform