Beste, ik bestelde online 2 föhns op 27-11-2022. Bij ophalen werd 1 föhn zonder verpakking aangeboden. Ik heb die niet genomen, omdat er stond dat er 2 föhns zijn in 1 pakket. Ik heb foto’s hiervan. Kort daarop ben ik opgenomen in het ziekenhuis. Toen ik thuiskwam heb ik contact opgenomen met Media Markt en dit probleem uitgelegd voor 1 maand. Maandenlang was er onderzoek conform emails, maar uiteindelijk kreeg ik n mail dat 1 föhn terug wordt betaald en 1 niet. De medewerker zei letterlijk ‘na 1 maand kan bij bpost niet achtergehaald worden wat er is gebeurd, u krijgt geen geld’. Daarna worden mijn emails niet beantwoord. Ik vroeg per email waarom ik als klant dupe wordt, want ik heb tijdig, voor 1 maand, gemaild hierover. Geen reactie. Ik krijg het gevoel alsof ik als klant ben opgelicht en MediaMarkt werkt mee hieraan. Niet eerlijk. Ik wil mijn geld terug! Bedankt.