Terug

NOOIT BESTELD

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: My Collections bv

05/09/2025

Beste, Onlangs werd ik gebeld door een Hollandse vrouw die zei dat ze bij My collections werkte, ze zei dan ook dat ik een prijs had gewonnen omdat ik zogezegd had meegedaan aan een enquête (wat ik dus niet heb gedaan) Ze zei dat het om een kenningsmakingspakket ging wat geheel gratis zou zijn behalve dan €15.90 verzendkosten. Nu blijkt dat het dus niet gratis is en wel verzendkosten heeft en ik nu ook aan een abonnement zou vastzitten van €32,95 + €6,95 per zending ( elke maand nieuwe zending) ,wat ik absoluut niet kunnen vind. Ze zei dat als ik het niet wou na het gezien te hebben dat ik het dan makkelijk zou kunnen stopzetten en het enkel terug moest opsturen. Dit zogezegd kennismakingpakket heb ik onmiddelijk terug gestuurd en mijnopzegging gedaan, er kwam geen reactie. Nu heb ik een 20 tal keer proberen te bellen maar nam er niemand op, ook kost de terugzending aardig wat aangezien het voldoende gefrankeerd moet zijn. Ik voel me dus aardig opgelicht en wens dan ook onmiddelijke stopzetting van verdere zendingen en/of betalen en wens geen retourkosten voor dit pakket. Want dit is gewoon niet kunnen! DIT IS PURE OPLICHTING

Berichten (1)

My Collections bv

Naar: J. V.

08/09/2025

Geachte, Wij verwijzen naar uw onderstaande mail – code Wij hebben het abonnement van meneer Vandenbril (klant 413706) stopgezet. Hij zal in de toekomst geen zendingen meer ontvangen. Wij annuleren factuur (2039966) Wij excuseren ons voor de loop van zaken. Wij hopen dat het probleem van meneer Vandenbril opgelost is en dat de klacht geannuleerd kan worden. Met vriendelijke groet, Bien à vous, My Collections KlantenserviceService Clientèle My Collections Groeneweg 17 9320 Erembodegem T: 02 899 20 66 E: service@mycollections.com IBAN: BE85363105668406 Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: vrijdag 5 september 2025 17:15 Aan: service@mycollections.com Onderwerp: NOOIT BESTELD ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform