Terug

Noodzakelijk onderdeel nieuwe Wash G1 niet leverbaar

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

M. S.

Naar: Dyson

27/06/2025

Half februari 2025 heb ik een Dyson Wash G1 (599€) voor onze vakantiewoning in Breskens, Nederland gekocht. Na 3 weken was het rode gaasbakje, nodig voor het opvangen van vuil, al stuk. Ik heb onmiddellijk een nieuw gaasbakje besteld en betaald (' kheb zelfs niet aangedacht dat dit onder garantie valt..) . Na veel 'chat' en 'mails' versturen, lukt het Dyson nog steeds niet het gaasbakje (het onderdeelnummer: 973576-01 (Mesh Tray)) te leveren. Ondertussen zit ik al 4 maanden met een heel duur onbruikbaar toestel. Ondertussen heb al meerdere malen gevraagd om mijn geld 599€ (incl. BTW) van de Dyson Wash G1 en de betaling van het gaasbakje (16,12€ excl.BTW) terug te krijgen omdat Dyson er niet in slaagt de nodige service te verlenen. Maar hierop krijg ik geen reactie. Ik wil ofwel zeer snel dat rode gaasbakje snel geleverd zien, ofwel mijn geld van het rode gaasbakje en de Dyson Wash G1 599€ terug.

Bemiddeling door Testaankoop 18 juli 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform