Terug

Noodkrediet Budgetmeter

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. V.

Naar: FLUVIUS

15/01/2020

Beste Doordat ik in collectieve-schuldemiddeling terecht gekomen ben. Kon ik niet tijdig mijn budgetmeter herladen en gebruikte ik mijn noodkrediet de 10 ampère. Maar nu hebben ze mijn 10 ampere ook afgenomen waardoor ik al verschillende jobs ben verloren. Nu op dit ogenblik is er een panne in Gent om de meter te herladen Dus ik zit weer zonder electriciteit en ik vind dit niet kunnen. Ondertussen is mijn schuld bijna afgelost dus vind ik dat ik mijn ampere mag terug krijgen want ik ben het meer dan beu. Alvast bedankt Mvg Andy Van Lancker

Berichten (3)

FLUVIUS

Naar: A. V.

15/01/2020

GeachteWe hebben vandaag onderstaande klacht ontvangen en willen deze graag correct opvolgen.MAAR. nergens in deze klacht staat er duidelijk een EAN-nummer of verbruiksadres vermeld waardoor we niet gericht kunnen handelen.Mag ik jullie vragen om ons deze gegevens op te vragen bij de klant en aan ons te bezorgen aub.Van zodra we deze gegevens ontvangen kunnen wij dezz klacht registreren en afhandelen via de juiste dienst!Dankuwel en fijne dag verder.Cindy EyckmansKlachtencommissieActieve KlantgerichtheidPostbus 609090 Melle0800 600 01klachtencommissie@fluvius.bewww.fluvius.be s:www.fluvius.be/disclaimer

A. V.

Naar: FLUVIUS

16/02/2020

Beste Het verbruiksadres is Scheldestraat 39 9040 Sint- Amandsberg

A. V.

Naar: FLUVIUS

02/06/2020

GeachteOp tv werd ons meegedeeld blijf in uw kot en dit was geen grap. maar toch vonden jullie normaal om na een strenge Lock down mi volledig zonder elektriciteit te zetten. dit is gewoonweg een schande en respectloos. van jullie


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform