Terug

non communicatie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. N.

Naar: ETHIAS

20/01/2023

Beste, mijn vader is in december opgenomen in het ziekenhuis. Hij heeft een hospitalisatieverzekering bij Ethias. Bij zijn vorige opnamen is het doorgeven van de facturen aan Ethias een grote chaos geweest die nog steeds niet voorbij is. Ze betalen sommige facturen wel en andere niet en geven geen informatie hierover. Daarom wilde ik er deze keer zeker voor zorgen dat de facturen rechtstreeks konden doorgestuurd worden van het ziekenhuis naar de verzekeringsmaatschappij. Ik heb direct een mail gestuurd om hen op de hoogte te stellen. Ze hebben een week later een brief doorgestuurd om te laten invullen door de behandelende arts. Ik heb dit direct laten doen en op 29/12 doorgestuurd. Ik heb van Ethias de bevestiging gekregen dat ze de brief goed ontvangen hebben en daarna niets meer. Ik heb vorige week naar hun gebeld en er werd me op onvriendelijke manier meegedeeld dat het dossier nog niet in orde was en we maar uitstel van betaling moesten vragen als er problemen waren met de facturen. Inmiddels zijn we de 20ste, is het normaal dat het zolang moet duren voor een dossier in orde wordt gebracht ?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform