Terug

Non-communicatie en onbereikbaarheid + verlengen van de levertijd zonder verwittigen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. B.

Naar: EMMA Matelas

14/12/2022

Op 30/11 bestelde ik een topper & kussen van Emma voor de prijs van 473,74€. Op 14/11 zou alles ten laatste geleverd worden, op 8/12 werd onverwacht het kussen geleverd. Toen ik op 12/12 de klantendienst belde om te checken of de topper er ook aankwam vertelde men mij dat de topper klaarstond in het magazijn en dat ik die ten laatste op 14/12 kon verwachten. Op 13/12 check ik nog maar eens de emma website om mijn leverdatum en status van de bestelling te checken en daar staat doodleuk dat er op 12/12 een status update gebeurde en dat mijn bestelling ten vroegste op 29/12 aankomt.3 klachten : - de klantendienst is NIET te bereiken (ik heb heeeeeeel lang gewacht maar helaas geen antwoord gekregen). Wanneer je in het keuze menu aangeeft een bestelling te willen doorgeven, is er opeens wel antwoord en zo heb ik me laten doorschakelen naar hun klantendienst- de man van de klantendienst die me op 12/12 doodleuk vertelt dat mijn bestelling klaarstaat en dat die ten laatste 14/12 geleverd wordt terwijl diezelfde dag nog een wijziging van mijn bestelling gebeurt en die 2 weken worden uitgesteld- de niet-communicatie hieromtrent waarbij ik het zelf maar moet uitvinden op het klantenplatform (website) dat mijn bestelling te laat komt.Onaanvaardbaar voor een toch wel prijzige topper


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform