Terug

Nog steeds niet geleverd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. B.

Naar: O&O Trendy Wonen

27/08/2023

Wij hebben op 08/12/2022 een zetel besteld bij O&O, wij hebben toen een voorschot betaald van 466euro. Als streefdatum wordt er op de bon meegegeven 3à4 maanden. In april waren de 4 maanden om en heb ik geprobeerd telefonisch contact op te nemen met O&O, tevergeefs na toch zeker een twintig tal telefoontjes nog steeds geen antwoord. Ben toen naar de winkel zelf gereden voor meer uitleg, over het feit dat er niemand de telefoon oppakt bij de klantenservice gaf ze de reden dat er veel met vakantie waren, oké geen probleem. Toen ze onze bestelling had opgezocht deelde ze mee dat er problemen zijn met deze leverancier. Ik stelde mezelf de vraag of dit al langer is en of ze dit konden meedelen voor we de bestelling plaatste (dan hadden we uiteraard niet deze zetel gekozen). Eind juni bijna 7 maanden verder weer hetzelfde verhaal, terug naar de winkel om te vragen of ze meer informatie hadden over de levering van onze zetel. Over dat er niemand de telefoon kon oppakken gaven ze weer dezelfde reden: veel medewerkers in vakantie, daar ben ik op in gegaan want je kan dit 1x gebruiken maar geen 2x. Deze verkoper gaf ons twee opties of we moesten nog 1 week wachten en annuleerden onze bestelling of we krijgen een korting van 100euro en hij beloofde ons dat de zetel voor eind van augustus geleverd zou worden.Ik denk dat er nog wonderen moeten gebeuren eer dat onze zetel vóór eind augustus geleverd wordt.Telefonisch niet bereikbaar, de verkopers in de winkel zijn de pispaal want ge krijgt niemand hogerop te spreken. En het minste van klantenservice dat je kan doen is de mensen op de hoogte te houden waar hun bestelling juist zit. 8 september wachten we al exact 9 maanden na bestelling en meer als het dubbele van hun streefdatum ben ik het stilletjes aan beu en ben ik geneigd om de zetel waar we al zo lang op wachten te annuleren, maar daar maakt O&O zich geen zorgen om.

Berichten (2)

O&O Trendy Wonen

Naar: A. B.

28/08/2023

DATA NOT AVAILABLE

O&O Trendy Wonen

Naar: A. B.

28/08/2023

Beste mevrouw,Uw salon is bevestigd om bij ons aan te komen in week 40 - dat is begin oktober.Uiteraard beseffen wij dat dit verre van ideaal is, we zijn gebonden aan de mogelijkheden van onze fabrikanten en in dit geval heeft deze enorme problemen gehad met zijn grondstoffen en basismaterialen.Er wordt nu opnieuw met mondjesmaat geproduceerd en uitgeleverd, en uw salon is in productie en zal in de week van 2 oktober bij ons aankomen.Dat is bevestigd en 100% zeker nu, we hebben na lang trekken en duwen en vechten, bekomen dat ze ons informeren wanneer een salon in productie gaat, wanneer het de vrachtwagen op gaat en op welke dag die vrachtwagen zal aankomen. Zodra we dat weten kunnen we u op de hoogte houden.De korting die u al kreeg voor het lange wachten komt van ons als winkel, en niet van de fabrikant, die overmacht inroept en ons ook niet compenseert, integendeel.Geheel volgens onze algemene voorwaarden zijn er uiteraard mogelijkheden tot annuleren, als u niet wenst te wachten tot dan.Het staat u ook vrij een alternatief uit stock of uit de showroom te komen kiezen in de plaats van uw oorspronkelijk gekozen model.Met vriendelijke groetenTeam OandO Trendy Wonen


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform