BesteIk bestelde een nieuwe boxspring set. Ref: 0009-HQJB78Matras, topper, dekbed en kussens werden geleverd.Maar het bed (frame) zelf werd nog niet geleverd!Bij bestelling werd er een levertijd beloofd van max 10 dagen.Datum besteld : 23/12/2023Wanneer ik de status van levering bekijk: wordt dit pas eind februari 2024 geleverd! En dan zijn wij nog niet helemaal zeker!Wat moet ik ondertussen met de matras etc doen? Want op jullie website staat dat het maar 4 dagen in een doos mag blijven. Maar zonder bed, kan ik hem niet zetten!Dienen wij ondertussen op de grond te slapen?Daarnaast vermelden jullie op de website dat het bed gratis gemonteerd zal worden.Via jullie klantendienst (die telefonisch nooit te bereiken is), vermelden jullie dat wij dit zelf moeten monteren!Wat is het nu?Ik had gewenst dat ik NOOIT bij jullie had besteld. Jullie klantenservice is uitermate slecht en ik krijg nauwelijks antwoord.Jullie lichten de klanten op door te liegen met:- Leverdata die niet kloppen- Montage Ik wens ASAP een oplossing:- Terugbetaling van mijn betaalde factuur. Of een schadevergoeding met de garantie dat ik mijn bed binnen de week krijg.Bij terugbetaling van de factuur mogen jullie alles komen ophalen. Alles zit nog in de originele verpakking en ongeopend.Alvast bedankt om dit spoedig te willen behandelen!