Terug

Nog steeds geen welkomstgeschenk ontvangen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. B.

Naar: Testaankoop

19/11/2022

Ik ben al een tijdje klant geworden bij test aankoop en heb nog steeds niets ontvangen ivm het welkomstgeschenk…

Berichten (1)

Testaankoop

Naar: K. B.

21/11/2022

Beste abonnee,Wij hebben uw bericht via het klachtenplatform goed ontvangen.Wij bieden het welkomstgeschenk aan via een partner.Bij nazicht stellen we vast dat u hiervoor al een account hebt aangemaakt op de website giftin.be van onze partner. De punten, waarmee u toegang krijgt tot de volledige catalogus zodat u een geschenk kan kiezen, werden op al op 28 oktober 2022 geactiveerd.Jammer genoeg, hebben wij geen toegang tot de database van onze partner Gift'in.Daardoor kunnen wij niet zien als u al een geschenk heeft besteld, welk geschenk u heeft gekozen of de levering ervan nakijken.Mogen wij u vragen om hiervoor contact op te nemen met de klantenservice van onze partner op het nummer 078251005?Met vriendelijke groet,Abonnementendienst. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------CONFIDENTIALITY NOTICEThis message contains confidential information and is intended only for the use of the recipient.If you are not the intended recipient, please notify us immediately and delete this e-mail from your system.We ask you not to disclose or distribute the content of this e-mail to any other person.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform