Goedendag,Ik heb nog steeds mijn welkomstgeschenk niet ontvangen, ook de referentie op Twitter kan ik niet openen.Ik zou graag als volwaardig lid, die niet van plan is zijn abonnement op te zeggen na een welkomstgeschenk namelijk de tablet krijgen,zoals jullie beloven. Ik ben een 48 jarige man en ik heb als doel test-aankoop uitgekozen voor de wetgevingsprocedure en vind het zeer interessant om de hedendaagse wetten en recht als consument of particulier persoon.Als er een belofte bij een abonnement is zoals een tablet als welkomstgeschenk vind ik toch dat dit voldaan moet worden.Het is reeds twee maand sedert de €2 van de rekening is gegaan. De link naar jullie partner die zich bezighoudt met de welkomstgeschenk, heb ik niet ontvangen en dit na een gesprek met de helpdesk,dus heb ik geen e-mail gekregen.De dag erna heb ik op Twitter een bericht geplaatst omtrent dit probleem en daar kreeg ik een nummer of code maar deze gaat niet open kunnen jullie het nodige doen om mijn welkomstgeschenk namelijk de tablet te bezorgen.Hopend op positief resultaat,Van den Berghe Eddy.4239472-87eedcdj99@gmail.com0491 76 14 98