Terug

Nog steeds geen voucher ontvangen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. D.

Naar: TUI Belgium - TUIfly

20/11/2023

Beste, op 7november werd er ons een voucher belooft wegens nalatigheid van info van een hostess. Zelf heb ik jullie verschillende keren zelf moeten contacteren en dit terwijl ons het volledige bedrag namelijk €64 van de excursie van de hostess ter plaatste van de excursie belooft werd. Uiteindelijk heeft er een hostess via chat ons een voucher toegekend van €50. Ik vroeg wanneer deze ons ging bezorgd worden en ik kreeg als antwoord binnen de 14 dagen. Ondertussen zijn we al 2 weken terug maar nog steeds niks ontvangen. De reservatie stond op mijn echtgenoot zijn naam Vanderispaillie Johan.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform