Terug

Nog steeds geen slotfactuur

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. W.

Naar: Engie

08/06/2023

Beste EngieIk wacht al 8 weken op mijn slotfactuur, nochtans moet dit binnen 6 weken na meteropname. Bij de klantendienst krijg ik enkel te horen dat er voor mensen met het sociaal tarief enkele interne gegevens ontbreken waardoor de verbruiksfacturen niet kunnen worden opgemaakt. Ondertussen betaal ik nog wel het gewone tarief en spek ik jullie kassa. Ik eis dat dit zo snel mogelijk in orde wordt gebracht.MVG

Berichten (1)

Engie

Naar: T. W.

09/06/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform