Terug

nog steeds geen slotfactuur

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. V.

Naar: ELEGANT

07/05/2019

Beste, sinds 1 april 2019 zijn wij terug klant bij Engie. Tot op heden hebben wij nog geen slotfactuur ontvangen van jullie. In april is is er ook weer een voorschotfactuur van de rekening gegaan. Dus we hebben dubbel betaald (bij Elegant en Engie) Toen ik een mail stuurde (19/04)naar jullie (elegant) kreeg ik als antwoord dat er een technisch probleem was. Nu zijn we ondertussen al weer minstens 10 dagen verder en heb ik nog steeds niets ontvangen. Opnieuw krijg ik het antwoord (7/5) dat er nog geen slotfactuur kan opgemaakt worden. Ik heb domiciliering ondertussen stopgezet. Ik vind het jammer dat er van jullie uit geen communicatie hierrond is. Ik zou graag zo snel mogelijk mijn slotfactuur krijgen. In afwachting van een snelle afloop, groet ik u, An

Berichten (1)

ELEGANT

Naar: A. V.

10/05/2019

*Beste, We hebben de meterstanden ontvangen van uw netbeheerder Fluvius en hebbenhiervoor reeds het nodige gedaan om een afrekening op te maken. Deze werdenverstuurd op datum van 9 mei 2019. U bent overgeschakeld van leverancier op datum van 5 april 2019. Dit wilnog niet zeggen dat wij daarom direct de meterstanden ontvangen van denetbeheerder. Van zodra wij deze van hun ontvangen controleren wij deze nogeens en maken wij een afrekening op. Met vriendelijke groeten,***Ayla* *Elegant* *Bautersemstraat 68 A - 2800 Mechelen* t. 015 48 11 43 www.elegant.be/------------------- Oorspronkelijk bericht -------------------*


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform