Terug

Nog steeds geen levering na één maand

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

G. U.

Naar: Dyson

28/07/2025

Geachte heer/mevrouw, Op 26/06/2025 heb ik via uw webshop een bestelling geplaatst en het volledige bedrag van €399 betaald voor het volgende product: Dyson Airstrait wet-to-dry stijltang (Jasper Plum); bestelreferte 1752350767. Tot op heden heb ik het product nog steeds niet ontvangen. Volgens uw communicatie is er een "onderzoek" lopende, maar er is geen levering noch concrete oplossing aangeboden. Ik heb intussen meer dan 7 keer contact opgenomen met de klantendienst waar telkens gezegd wordt dat ik moet wachten. Volgens het Belgische Wetboek van economisch recht(Boek VI, art. VI.43 e.v.) moet een bestelling uiterlijk binnen 30 dagen geleverd worden, tenzij anders overeengekomen, wat in dit geval niet het geval is. Aangezien u uw leveringsverplichting niet bent nagekomen, stel ik u hierbij formeel in gebreke. Ik ontbind hierbij de koopovereenkomst conform artikel VI.45 van het Wetboek van economisch recht en eis een volledige terugbetaling van €[bedrag] binnen 14 dagen na ontvangst van deze brief. Een schadevergoeding wegens niet nakomen van de verplichtingen zou echter ook op zijn plaats zijn. Ik verzoek u vriendelijk deze kwestie met de nodige spoed en ernst te behandelen. Met vriendelijke groet, Gaëlle Uytterhaegen

Bemiddeling door Testaankoop 12 augustus 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform