Terug

Nog steeds GEEN jaarafrekening!

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. L.

Naar: Eneco

22/11/2022

BesteEind maart 2022 diende ik mijn jaarlijkse meterstand opname in bij Fluvius. De dag erop, de 31ste maart, stuurde Fluvius deze meterstanden door naar Eneco (ik heb hiervoor telefonisch contact gehad met Fluvius). Tot op heden.... bijna 8 maanden later, na vele telefoontjes en ook verschillende klachtindieningen op hun site en 1x bij de VREG heb ik nog steeds GEEN jaarafrekening! Ook kan ik sinds juni 2022 geen voorschot meer betalen. Ik had ervoor een maandelijks voorschot van rond de 50 euro. Het jaar daarvoor was dat 66 maar gezien ik terugkreeg, had ik dat voor dit jaar dus veranderd naar 50 euro. Toen mijn jaarafrekening maar niet kwam, belde ik een 1ste x.... toen werd me gemeld dat ze nog niks ontvangen hadden van Fluvius. Ik geloofde dat natuurlijk. Toen ik na nog langere tijd, nog steeds niks ontvangen had belde ik eerst naar Fluvius... daar wisten ze mij te vertellen dat zij de dag na mijn doorsturing van de meterstanden dit reeds aan Eneco doorgegeven hadden! Leugen 1 was geboren. En zo heeft Eneco mij maaaaandenlang met telefonische smoesjes (=leugens) aan het lijntje gehouden. Dit ging van.... ohhh.... mevrouw, dit komt eind deze maand in orde! tot Nu komt het volgende week in orde, want dit kan idd echt niet mevrouw dat u zo lang wacht op uw jaarrekening tot mevrouw... u hoeft niet te bellen, want wij kunnen het u niet zeggen, tot.... Nu komt het wel heel snel in orde hoor mevrouw. Leugen na leugen na leugen! Deze maand en volgende maand heb ik ook recht op een winterpremie.... dat is 61 euro voor november en ook voor december..... hoe gaan ze dit oplossen? Ik kan sinds juni niet eens een voorschot betalen. En ik weet dat ik terug zou krijgen want ik heb vorig jaar in november zonnepanelen laten leggen. Maar dus, nu met de winterpremie.... hoe gaan ze dat dan regelen voor mij???? Eerlijk gezegd.... ik ben sinds 2015 bij Eneco.... was eigenlijk heel tevreden over hen.... nu.... weet u, ik hou niet van grove woorden maar.... nu.... het hangt letterlijk mijn strot uit! Dit KAN NIET!!!!!Ik wens ONMIDDELLIJK mijn jaarafrekening en helderheid en mijn voorschotfactuur, die ik ZELF maandelijks bepaal!!!!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform