Beste,Wij wachten al sinds 14 januari op internet en TV, omdat wij (door onbekende reden) nog steeds geen buitenaansluiting hebben gekregen via Telenet. Wij krijgen niemand te pakken die ons duidelijke informatie kan geven en er wordt maar steeds gezegd dat ze dit met de meeste prioriteit zullen behandelen.Op 14 januari gaf ik telefonisch door dat wij gingen verhuizen naar een nieuwbouwwoning. Er werd doogegeven dat er nog moest gegraven worden etc. en dat we dus nog een buitenaansluiting nodig hadden.3 weken nadien bel ik terug om te melden dat we nog niemand gezien hebben en dan word mij meegedeeld dat er nooit een afspraak werd gemaakt in het systeem. Uiteindelijk wordt na lang wachten een afspraak gemaakt voor 22 februari.Op 22 februari komt er een persoon langs van Unit-T, maar deze persoon zegt dat hij niet de correcte persoon is en de graafwerken dus niet kan uitvoeren. Hij duwt enkele zaken in op zijn tablet, maar verzekert mij dat ik niets meer moet doen. Op 5 minuten was deze persoon terug weg.Helaas heb ik nog steeds niemand gezien sinds dan!Uiteindelijk neem ik begin maart terug contact op en wordt er een nieuw dossier gemaakt, waar ik nog steeds geen antwoord op krijg of heb gekregen.Op deze manier betaal ik internet en TV, terwijl ik hier geen toegang toe heb...Dit is totaal onnaceptabel!Ik ben al meer dan 5 jaar (sinds ik het ouderlijke huis verliet) onafgebroken klant bij Telenet en dit is verre van een goede service, laat staan een service te noemenTelenet rekent op 6 weken volgens hun website. We zijn deze termijn ruim overschreden.Het wordt dringend tijd dat er iemand langskomt om het voetpad open te breken, zodat de kabel kan worden aangesloten.Ik verwacht het nodige. Desnoods komt er een ploeg van Telenet zelf en niet van een onderaannemer die zelf met nog een onderaannemer werkt want zo geraken we niet vooruit!Daarnaast wens ik een compensatie voor de termijn waarop wij geen toegang hadden tot TV en internet, maar deze wel betalen.Vriendelijke groet