Terug

Nog steeds geen eindfactuur van elektriciteit

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. D.

Naar: Luminus

21/03/2024

Beste, we hebben nog steeds geen eindfactuur van elektriciteit ontvangen. We betalen wel elke maand steeds 43 euro. We hebben 24 zonnepanelen en een thuisbatterij. We betalen hier dus zeker veel te veel voor. Heb enkele weken geleden al 2x een mailtje verstuurd en eindelijk een reactie ontvangen dat het vast zou zitten bij FLUVIUS en ik met hen contact zou moeten opnemen? Maar begrijp goed dat ik klant bij jullie, ik betaal jullie. Niet aan FLUVIUS. Het is natuurlijk eenvoudig om alles door te schuiven. Gelieve zo snel mogelijk het nodige doen. Mvg Wim

Berichten (6)

Luminus

Naar: W. D.

21/03/2024

Geachte,Wij komen bij u terug op deze klacht.Uw EAN-code zit geblokkeerd op het nieuwe platform van FLUVIUS, niet dan van Luminus:U kan via deze link zelf opvolgen of uw EAN-code nog geblokkeerd is:s:www.fluvius.be/nl/factuur-en-tarieven/vertraging-energiefactuur?app-refresh=1711027639499Als commerciële energieleverancier kan Luminus enkel factureren wat doorgegeven wordt door de distributienetbeheerder, in deze Fluvius.Hoogachtend,Quality Prioritywww.luminus.be This message and any attachments are intended solely for the addressees. The information contained in this message is confidential. Any use of information contained in this message not in accord with its purpose is prohibited, except formal approval. If you are not the addressee, you may not copy, forward, disclose or use any part of it. If you have received this message in error, please delete it and all copies from your system and notify the sender immediately by return message.

W. D.

Naar: Luminus

21/03/2024

Maar ik ben klant van jullie, dus verwacht ik dat JULLIE iets ondernemen. Ik denk niet dat het aan de klant is om iets te ondernemen. Ik betaal trouwens het verbruik aan jullie, niet aan FLUVIUS

Luminus

Naar: W. D.

21/03/2024

Beste,Test-Aankoop bezorgde ons uw antwoord via het klachtenplatform. Wij stellen alles in het werk om een passende oplossing te vinden en komen spoedig bij u terug.Heeft u bijkomende vragen, contacteer ons gerust via volgende link s:www.luminus.be/nlrive/ik-wil/een-klacht-melden/.Met vriendelijke groeten,Luminuswww.luminus.be This message and any attachments are intended solely for the addressees. The information contained in this message is confidential. Any use of information contained in this message not in accord with its purpose is prohibited, except formal approval. If you are not the addressee, you may not copy, forward, disclose or use any part of it. If you have received this message in error, please delete it and all copies from your system and notify the sender immediately by return message.

W. D.

Naar: Luminus

22/04/2024

Beste,Hoever staat het met onze eindafrekening die wij nog steeds NIET ontvangen hebben?Jullie gingen hier spoedig op terugkomen met een passende oplossing maar we zijn intussen al een maand verder maar nog steeds zonder resultaat.Wim

Luminus

Naar: W. D.

23/04/2024

Beste meneer De Haes,Naar aanleiding van uw klacht die wij ontvingen via de website van Test-Aankoop analyseerde Luminus uw dossier en bezorgden wij u een gedetailleerd antwoord via e-mail op 21/03/2024 en 23/04/2024.Heeft u bijkomende vragen, contacteer ons gerust via volgende link s:www.luminus.be/nlrive/ik-wil/een-klacht-melden/. Wij helpen u graag verder.Met vriendelijke groeten,Quality Prioritywww.luminus.be This message and any attachments are intended solely for the addressees. The information contained in this message is confidential. Any use of information contained in this message not in accord with its purpose is prohibited, except formal approval. If you are not the addressee, you may not copy, forward, disclose or use any part of it. If you have received this message in error, please delete it and all copies from your system and notify the sender immediately by return message.

W. D.

Naar: Luminus

20/05/2024

Beste, wanneer gaat dit dan wel opgelost geraken?We betalen elke maand steeds een voorschot om achteraf voor geen grote verrassingen komen te staan.Een vergoeding naar ons vind ik hier wel op zijn plaats.MvgWim


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform