Terug

Nog steeds geen contract ontvangen, maar wel facturen…

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. B.

Naar: Mega

03/01/2024

Beste,Ik werd klant bij Mega via de groepsaankoop van TestAankoop. Tot op heden heb ik nog altijd geen contract ontvangen waarin ik duidelijk mijn prijzen voor elektriciteit en gas kan zien. Het contract is ook niet te vinden in mijn klantenzone van Mega. Ik heb reeds enkele malen gebeld, maar er wordt niet opgelost. Verder heb ik vorig jaar ook een maandelijkse afrekening aangevraagd, dit hebben ze ook niet in orde gemaakt. Ik krijg op deze manier zeer moeilijk zicht op mijn verbruik en de te verwachten kosten.

Berichten (3)

Mega

Naar: G. B.

04/01/2024

Mega. Same Energy. Just Cheaper.Beste meneer Brughmans,We hebben uw klacht via Testaankoop in goede orde mogen ontvangen en sturen u onderstaande reactie.We kunnen zien dat u klant bij ons werd op 16/10/2023 en dit via de groepsaankoop van Testaankoop.Jammer genoeg zijn inderdaad uw tariefkaarten en uw contracten niet zichtbaar in uw online klantenzone My Mega waarvoor alvast onze oprechte excuses.Om dit probleem op te lossen diende ik een aanvraag voor u in bij onze achterliggende dienst dit probleem te willen bekijken en op te lossen, om u nu ook toch een zicht te geven op de prijzen die voor u van toepassing zijn kan u uw tariefkaarten alvast in bijlage van dit bericht terugvinden.Betreffende uw aanvraag voor de maandelijkse afrekeningen kan ik hier jammer genoeg geen eerdere communicatie over terugvinden, om ervoor te zorgen dat dit in orde wordt gebracht heb ik alvast een aanvraag voor u ingediend bij onze achterliggende dienst.Zodra onze achterliggende dienst deze aanvraag verwerkt heeft zal u een tussentijdse afrekening van ons ontvangen waarna u vervolgens op maandelijkse basis steeds een afrekening zal ontvangen van ons.Ik hoop u alvast geholpen te kunnen hebben.Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen.Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen.We wensen je nog een prettige dag verder.Met vriendelijke groeten,NickyKlantenadviseur Team Mega✉ info@mega.be☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 Vr: 8u30-17u)Contacteer onsMega-NL-NG-B2C-VL-102023-TA0523_0110-Fix.pdfs:mega1.zendesk.com/attachments/token/1LnGJyKveROMnNNlagNz9FBHk/?name=Mega-NL-NG-B2C-VL-102023-TA0523_0110-Fix.pdf Mega-NL-EL-B2C-VL-102023-TA0523_0110-Fix.pdfs:mega1.zendesk.com/attachments/token/QayI3h83PH4vwwm85gdUFk4UB/?name=Mega-NL-EL-B2C-VL-102023-TA0523_0110-Fix.pdf Power Online SA BE0535.615.192 Rue Natalis, 2 - 4000 Liège[VD35N6-PZJWL]

G. B.

Naar: Mega

31/01/2024

Tot op heden werd dit nog niet verwerkt. Er volgde zelfs geen enkele communicatie. Het zou fijn zijn mochten jullie dit in orde maken.

Mega

Naar: G. B.

01/02/2024

- Typ uw reactie boven deze regel -----------------------------------------------CX Office (NL), 1 feb 2024 09:23 CETBeste meneer Brughmans,We hebben uw klacht via Testaankoop in goede orde mogen ontvangen en sturen u onderstaande reactie.We kunnen zien dat u klant bij ons werd op 16/10/2023 en dit via de groepsaankoop van Testaankoop.Jammer genoeg zijn inderdaad uw tariefkaarten en uw contracten niet zichtbaar in uw online klantenzone My Mega waarvoor alvast onze oprechte excuses.Om dit probleem op te lossen diende ik een aanvraag voor u in bij onze achterliggende dienst dit probleem te willen bekijken en op te lossen, om u nu ook toch een zicht te geven op de prijzen die voor u van toepassing zijn kan u uw tariefkaarten alvast in bijlage van dit bericht terugvinden.Betreffende uw aanvraag voor de maandelijkse afrekeningen kan ik hier jammer genoeg geen eerdere communicatie over terugvinden, om ervoor te zorgen dat dit in orde wordt gebracht heb ik alvast een aanvraag voor u ingediend bij onze achterliggende dienst.Zodra onze achterliggende dienst deze aanvraag verwerkt heeft zal u een tussentijdse afrekening van ons ontvangen waarna u vervolgens op maandelijkse basis steeds een afrekening zal ontvangen van ons.Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen.Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen.We wensen je nog een prettige dag verder.Met vriendelijke groeten,AnnKlantenadviseur **Team** Mega✉ info@mega.be☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 and Vr: 8u30-17u)Contacteer ons* * *Ken je ons **ambassadeur-systeem**?Je kan je **voorschotfacturen en gegevens beheren** via je online **klantenzone** myMega.Wachtwoord vergeten? Klik hier om een nieuw wachtwoord in te stellen.**We hechten veel belang aan de bescherming van je persoonlijke gegevens.** Meer informatie kan je terugvinden in ons privacybeleid.Volg ons nu op **Facebook****Instagram****Twitter**Mega-NL-NG-B2C-VL-102023-TA0523_0110-FixPDFMega-NL-EL-B2C-VL-102023-TA0523_0110-FixPDF--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mega.[GDDZ20-EEGKW]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform