Mega. Same Energy. Just Cheaper.Beste meneer Brughmans,We hebben uw klacht via Testaankoop in goede orde mogen ontvangen en sturen u onderstaande reactie.We kunnen zien dat u klant bij ons werd op 16/10/2023 en dit via de groepsaankoop van Testaankoop.Jammer genoeg zijn inderdaad uw tariefkaarten en uw contracten niet zichtbaar in uw online klantenzone My Mega waarvoor alvast onze oprechte excuses.Om dit probleem op te lossen diende ik een aanvraag voor u in bij onze achterliggende dienst dit probleem te willen bekijken en op te lossen, om u nu ook toch een zicht te geven op de prijzen die voor u van toepassing zijn kan u uw tariefkaarten alvast in bijlage van dit bericht terugvinden.Betreffende uw aanvraag voor de maandelijkse afrekeningen kan ik hier jammer genoeg geen eerdere communicatie over terugvinden, om ervoor te zorgen dat dit in orde wordt gebracht heb ik alvast een aanvraag voor u ingediend bij onze achterliggende dienst.Zodra onze achterliggende dienst deze aanvraag verwerkt heeft zal u een tussentijdse afrekening van ons ontvangen waarna u vervolgens op maandelijkse basis steeds een afrekening zal ontvangen van ons.Ik hoop u alvast geholpen te kunnen hebben.Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen.Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen.We wensen je nog een prettige dag verder.Met vriendelijke groeten,NickyKlantenadviseur Team Mega✉ info@mega.be☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 Vr: 8u30-17u)Contacteer onsMega-NL-NG-B2C-VL-102023-TA0523_0110-Fix.pdfs:mega1.zendesk.com/attachments/token/1LnGJyKveROMnNNlagNz9FBHk/?name=Mega-NL-NG-B2C-VL-102023-TA0523_0110-Fix.pdf Mega-NL-EL-B2C-VL-102023-TA0523_0110-Fix.pdfs:mega1.zendesk.com/attachments/token/QayI3h83PH4vwwm85gdUFk4UB/?name=Mega-NL-EL-B2C-VL-102023-TA0523_0110-Fix.pdf Power Online SA BE0535.615.192 Rue Natalis, 2 - 4000 Liège[VD35N6-PZJWL]