Terug

Nog steeds geen boxpring ontvangen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. J.

Naar: EMMA Matelas

28/01/2024

Bestelnr: 0009-K4GTH4Beste op 19 november bestelde ik het black friday pakket (boxpring kameleon, matras emma one, 2 kussens, en een dekbed). Na een 20 tal mails over de vraag waar mijn boxpring komt krijg ik elke keer ongeveer dezelfde standaart mail. Na 2 mails om mijn geld terug te geven krijg ik 2x hetzelfde antwoord 1-2 werkdagen krijgt u bericht. De laatste mail daarover heb ik 4 januari gestuurd dus die 1-2 werkdagen zijn al lang om. Donderdag heb ik weer ik ticket ingediend via emma matrassen.be. en daar krijg ik zelfs geen antwoord op. Ik heb jullie ook al gevraagd om dan een royaal boxpring te leveren als de kameleon uit voorraad is zoals jullie mij mededelen. Ook heb ik al vaak telefonisch contact genomen en er word gewoon niet opgenomen tenzij je in het keuze menu kiest voor een nieuwe bestelling plaatsen dan krijg je direct een vrouw aan de lijn maar zodra je je probleem begint uit te leggen dat je nog geen boxpring hebt ontvangen zegt ze, ik verbind u door met de juiste diens en je word ik wacht gezet en na 1 min ongeveer leggen ze de telefoon af en verbreken de verbinding. Ik slaap van o´ktober al op de zetel omdat de levering ging komen. Alleen wist ik toen niet dat er alleen een matras geleverd werd. Ik weet niet meer wat doen en sta met de rug tegen de muur.. heeeelllllpppp


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform