Beste,
Ik heb al meerdere malen contact opgenomen met Samsung daar ik afgezien heb van de aankoop van een koel- diepvries combinatie nadat ik een slechte ervaring had bij de levering door Dynalogic.
Het toestel is op het moment van levering ongeopend terug meegenomen door de transporteur.
Tot op heden heb ik van Samsung nog geen bevestiging ontvangen dat de retour van het toestel in orde is.
Op de webshop bij Samsung staat nog steeds dat het toestel op 12/09/2024 succesvol bij mij werd afgeleverd. Zie hiervoor de toegevoegde printscreen "Printscreen status bestelling bij Samsuing 26-09-2024". Dit ondanks hun e-mail van 12/09/2024 waarin ze bevestigen dat de bezorgafspraak niet succesvol verlopen is.
Ik heb dit toestel met uitstel van betaling gekocht, en dien tegen 02/10/2024 te betalen aan Klarna bank. Ook zij hebben van Samsung nog steeds geen bevestiging ontvangen dat het toestel niet geleverd is.
Ik heb zelf aan Klarna Bank op 20/09/2024 doorgegeven dat het toestel retour is, maar ook zij wachten nog steeds op een bevestiging hiervan van Samsung.
Ik voeg toe:
*mijn e-mail van 12/09 aan Samsung (doc: Re_Samsung bestelling onderweg!)
*mail van Samsung dd. 12/09/2024 (doc: Bezorgafspraak niet succesvol)
*Afdruk van mij klacht ingediend via Samsung webshop op 14/09/2024 (doc: Bevestigingsmail van Samsung E-store support 14-09-2024)
*mail Dynalogic (doc: Samsung retourafspraak (R310060245))
*Mijn e-mail van 17/09/2024 aan Samsung (doc: Re_Retourneer de bestelling aan Samsung)
*Afdruk van mijn klacht bij Samsung ingediend op 19-09-2024 (doc: Bevestigingsmail Samsung E-store support 19-09-2024)
*Printscreen van de status van mijn bestelling bij Samsung op 26-09-2024 (doc: Printscreen status bestelling bij Samsung 26-09-2024)
Ik hoop via deze weg eindelijk de bevestiging te ontvangen van Samsung dat het door mij bestelde toestel terug in hun bezit is, en dat Klarna Bank van hen de bevestiging heeft gekregen dat ik niets dien te betalen mbt deze bestelling BE240902-46871908.
Met vriendelijke groeten,
Els Claes