Terug

Nog steeds geen antwoord noch terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. M.

Naar: Iberia

23/10/2023

Beste, op dinsdag15 augustus vloog ik met Iberia van Alicante -> Madrid en van Madrid -> Brussel. Tijdens de vluch Madrid-Brussel raakte mijn bagage kwijt. Bij mijn aankomst op de luchthaven in Brussel-Zaventem maakte ik onmiddelijk mijn dossier aan met alle nodige gegevens en details. Op woensdag kreeg ik telefoon van Iberia dat mijn valies de volgende dag geleverd zou worden. Daar onze straat door werken volledig open ligt, liet ik mijn valies bij mijn schoonmoeder leveren (wiens valies ook zoek was). Daar leverden ze op donderdag een blauwe valies die helemaal niet overeenstemde met de eigenschappen van mijn valies opgegeven in mijn dossier. Ik nam contact op met Iberia, maakte via de website een claim aan en kreeg hierop antwoord dat ik zelf de foute bagage naar de luchthaven van Zaventem moest brengen, en daar achter mijn bagage vragen. Daar er geen andere oplossing kwam van Iberia, ging ik op zaterdag naar de luchthaven om de foute bagage af te zetten en de mijne te zoeken. Helaas was mijn bagage daar nergens te vinden! Gelukkig werd ik wel goed geholpen door een luchthavenmedewerker aan het loket die me nadien persoonlijk opbelde om te melden dat hij mijn bagage gevonden had (ergens onderweg in een of andere camion). Ik las op de website van Iberia dat de gemaakte kosten door het verlies of delay van een bagage terugbetaald werden. Daar ik zwanger ben en al mijn verzorgingsproducten en medicatie (vitaminen) in mijn bagage zaten, ging ik op vrijdagavond naar de apotheek. Daar kocht ik de nodige vitaminen en producten aan voor een totaal van 209,66€.Ik stuurde dit meteen door naar Iberia en kreeg hier - tot op heden - nog steeds geen antwoord op. Noch een antwoord, noch een terugbetaling.Ik voerde een nieuwe klacht in, en ook hier nog steeds geen antwoord op ontvangen. Zouden jullie me aub kunnen verderhelpen?Alvast bedankt,Met vriendelijke groetenKatrien Menten


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform