Terug

Nog steeds geen afrekening november 2022, honderden euro's terugkrijgen.

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. V.

Naar: Eneco

28/06/2023

Ik heb net hetzelfde probleem als in test aankoop nr 685 op p66.Afrekening elektriciteit van november 2022 nog steeds niet gekregen ik zou ongeveer denk ik 800 euro ofzo terug moeten krijgen. Altijd zelfde antwoord er is iets met een it probleem vorige maand mail gekregen dat ik 80 euro korting krijg voor dit jaar. Nu hoor ik niks meer. Dit kan toch niet. Als ze antwoorden altijd goedkoop antwoord we kunnen u gegevens niet vinden, we zijn er mee bezig blabla.

Berichten (2)

Eneco

Naar: K. V.

29/06/2023

Beste,Bedankt voor je vraag in verband met je jaarafrekening. Op dit moment kunnen we nog geen definitief antwoord voorzien maar je dossier is in behandeling. Ik blijf dit persoonlijk opvolgen en van zodra ik meer nieuws heb breng ik je verder op de hoogte.Met vriendelijke groeten,TomException complaint polyvalent medewerkerCustomer RelationsException Complaint HandlingBattelsesteenweg 455/I 2800 Mechelen eneco.beKlimaatneutraal in 2035. We doen het nu. Dit e-mailbericht is bestemd voor de geadresseerde(n) en kan vertrouwelijk zijn. Als dit bericht niet voor u bestemd is, wordt u vriendelijk verzocht dit aan de afzender te melden en het bericht te verwijderen.

Eneco

Naar: K. V.

02/08/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform