Terug

Nog nooit klant geweest. Toch een factuur.

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. H.

Naar: Proximus

29/09/2025

Beste, Ik ben nog NOOIT klant geweest bij Proximus, voor niets. Niet GSM, niet internet, niet TV, niet vaste telefoon... Niets. Nu hebben mijn vriendin en ik onlangs een huis gekocht en informeer ik of fiber mogelijk is in mijn huis. En ik krijg als mail terug: "Ik zie echter ook dat er op uw naam een oninbaar saldo staat. U kan geen diensten aanvragen wanneer er nog een oninbaar saldo is. Het oninbaar saldo is voor een totaal van 1760.19 euro." Ik ben nog nooit klant geweest bij proximius. En nu willen ze mij en factuur aansmeren van 1760€?!

Berichten (4)

Proximus

Naar: K. H.

06/10/2025

Beste, Bij nazicht dateert het openstaande saldo van februari/maart 2022 Op adres Battelsesteenweg 236 2800 Mechelen stond er een flex S pack actief met 3 gsmnummers. De laatste drie aanrekeningen februari - maart - april 2022 werden nooit betaald. Het hoge bedragen is te wijten aan verbrekingsvergoedingen die werden aangerekend voor 3 gsmtoestellen die op afbetaling werden aangekocht en voortijdig werden opgezegd + het niet binnenbrengen van modem, tv decoder en wifi booster. Indien u niet de kant bent die woonachtig was te Battelsesteenweg 236 2800 mechelen kan u best een kopie identitteitskaart voor -en achterkant bezorgen + bewijs van woonst + historiek vanaf januari 2022 tot heden zodat we verder onderzoek kunnen verrichten. Mvg, Elke I Connect with us on: ===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2025-09-29-21.47.02.000000 ====== ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

Proximus

Naar: K. H.

06/10/2025

Beste, Bij nazicht dateert het openstaande saldo van februari/maart 2022 Op adres Battelsesteenweg 236 2800 Mechelen stond er een flex S pack actief met 3 gsmnummers. De laatste drie aanrekeningen februari - maart - april 2022 werden nooit betaald. Het hoge bedragen is te wijten aan verbrekingsvergoedingen die werden aangerekend voor 3 gsmtoestellen die op afbetaling werden aangekocht en voortijdig werden opgezegd + het niet binnenbrengen van modem, tv decoder en wifi booster. Indien u niet de kant bent die woonachtig was te Battelsesteenweg 236 2800 mechelen kan u best een kopie identitteitskaart voor -en achterkant bezorgen + bewijs van woonst + historiek vanaf januari 2022 tot heden zodat we verder onderzoek kunnen verrichten. Mvg, Elke I Connect with us on: ===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2025-09-29-21.47.02.000000 ====== ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

Proximus

Naar: K. H.

06/10/2025

Beste, Bij nazicht dateert het openstaande saldo van februari/maart 2022 Op adres Battelsesteenweg 236 2800 Mechelen stond er een flex S pack actief met 3 gsmnummers. De laatste drie aanrekeningen februari - maart - april 2022 werden nooit betaald. Het hoge bedragen is te wijten aan verbrekingsvergoedingen die werden aangerekend voor 3 gsmtoestellen die op afbetaling werden aangekocht en voortijdig werden opgezegd + het niet binnenbrengen van modem, tv decoder en wifi booster. Indien u niet de kant bent die woonachtig was te Battelsesteenweg 236 2800 mechelen kan u best een kopie identitteitskaart voor -en achterkant bezorgen + bewijs van woonst + historiek vanaf januari 2022 tot heden zodat we verder onderzoek kunnen verrichten. Mvg, Elke I Connect with us on: ===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2025-09-29-21.47.02.000000 ====== ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

K. H.

Naar: Proximus

06/10/2025

Beste, Dit is belachelijk. Contacteer dan maar elke David Smit in België/Nederland dan met de zelfde vraag hun privee gegevens aan te leveren. Goudegids zal u wel genoeg namen geven. Ik ben nooit klant geweerst. Heb nooit in Mechelen gewoont. Ik stel een vraag om klant te worden. Had nooit deze beschuldegingen toen ik de vraag stelde voor her huis in Borgerhout. Enkel als ik het een 2de keer vroeg voor het huis in Schoten. En dan moet ik MIJN PASPOORT EN BEWIJS VAN WOONST van 2022 doorsturen? Zijn jullie echt zo incompetent dat jullie, jullie eigen klanten database, niet kunnen ordelijk houden? Ik heb hier genoeg van. Proximus kan vergeten dat ik klant word. En ik ben benieuwd of de krant misschien interesse in heeft in deze belachelijke aanpak van Proximus. Stel u voor dat ge uw eerste niet 2dehands wagen wilt kopen. En de verkoper zegt "O maar gij hebt een openstaande rekening van een andere auto aankoop op uw naam. Uw adres komt niet overeen, u geboorte datum komt niet overeen, eigenlijk niets buiten uw naam. Maar betaal die factuur maar eerst. En anders heb ik een hele hoop van uw prive data nodig." Niemand zou dat pikken of doen. Maar proximus lijkt zich meer dan onbeschaamed te voelen om potentiele klanten dit te vragen. Hier is mijn pas met enkel de info dat ik wil mee geven. Wat ruimschootsd genoeg is om te bevestigen dat ik een andere persoon ben dan die uit Mechelen. De rest hebben jullie geen zaken mee om mensen uit het niets te vragen. Mvg, David Smit


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform