Terug

nog niet onvangen terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Decathlon

08/08/2017

ik heb op 25 juli een bestelling geplaatst met bestelnummer bel2753969, twee dagen later ( eigenlijk de leveringsdatum) krijg ik opeens een mail dat er een artikel van deze bestelling niet meer in voorraad is en deze niet geleverd kan worden (27 juli) alsook dat als ik met de uitleg dat het geld teruggestort werd en de instructies hiervoor. Heb deze mail dezelfde dag beantwoord met daarin mijn rekeningnummer voor de terugbetaling. Nog eens twee dagen later (29 juli) kreeg ik terug een mail met weeral een link waarin ik mijn gegevens en rekeningnummer moest ingeven. daar kreeg ik een bevestiging van dat het goed en wel ontvangen is en dat tussen de 3 en 6 werkdagen gestort zou zijn. Tot op het heden nog niets ontvangen. Gisterenavond terug een mail gestuurd waarin ik vraag waar de terugbetaling blijft. ze antwoorden deze morgend op 8 augustus doodleuk dat ze mijn rekeningnummer niet ontvangen hadden. deze mail terug beantwoord met mijn gegevens. is nu al de derde keer dat ik mijn gegevens doorstuur.de gevolgen zijn nu dat ik mijn geld nog steeds niet terug heb. trouwens in jullie aankoopsvoorwaarden staat er een lijn dat als de klant niet op tijd betaald nalatigheidsinteresten moet betaald worden. in feite moet ik dat nu ook bij jullie gaan doen want jullie betalen ook niet in de vooropgestelde termijn. en jullie eindigen steeds met dank u in het vertrouwen. jullie hebben mijn vertrouwen ontzettend hard beschaamd nu. ben niet te spreken over de stand van zaken.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform