Terug

Nog geen factuur ontvangen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. B.

Naar: Scarlet

31/01/2024

Beste, Sinds 6 November ben ik aangesloten bij scarlet maar sindsdien heb ik nog geen enkele factuur ontvangen niet online en niet via de post, Ook via de app en de website kan ik mijn facturen niet terug vinden om te bekijken. Ik heb meermaals gecontacteerd daarover ze zeiden dat ze het inorde gingen brengen maar kan nog steeds zien. Graag wil ik dat mijn dossier inorde komt. Ik heb veel schulden omdat ik in financiële problemen zit en wil niet dat er onbetaalde facturen hoger oplopen door scarlet zelf ik wil het liefst alles op tijd betalen. Waarom kan ik geen facturen zien? Ik hoop dat ik via deze weg geholpen wordt

Berichten (1)

Scarlet

Naar: I. B.

13/02/2024

Beste,We hebben de klacht CPTBE01961689-58 met als Scarlet referentie 33240727 in behandeling genomen.Naar aanleiding van uw schrijven willen wij u meedelen dat uw Scarlet abonnement enkel technisch actief was maar administratief was dit nog niet in orde. Op 08/02 heeft onze IT collega uw dossier administratief in orde gebracht. Uw eerste factuur hebt u ondertussen al ontvangen. De staratum van uw factuur is nl 08/02 tot 29/02/2024Tot slot bied ik in naam van Scarlet onze oprechte en welgemeende excuses aan.Met vriendelijke groeten,Nancy L.Scarletscarlet.beScarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform