Terug

nog factuur ontvangen na opzeggen abonnement

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. W.

Naar: Telenet

06/01/2016

Op 23 oktober 15 heb ik een abonnement HAPPY Time XL genomen bij PROXIMUS. Ik heb op 3 december 15 nog een factuur ontvangen van TELENET van 86.79€ NADAT we de decoder en alle nodige materiaal hebben binnengebracht (op 12 november 15). De factuur is voor analoge kabel tot 13 december 15 en voor internet fiber 2000 tot zelfs 12 januari 16. Dit is mijns inziens niet correct. Ik weiger deze factuur te betalen daar telenet niet meer functioneert sedert Mid Dec.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform