Terug

Nog eens een foute levering!

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

E. V.

Naar: Decathlon

29/11/2024

Geachte mevrouw/heer, Ik kocht een wapenkast in uw online afdeling en betaalde ik [€220] plus [0€] verzendkosten. Ik ontving het pakket op [29/11/24] en toen ik het opende, zag ik dat het niet het product was dat ik had besteld. In het bijzonder kreeg ik in plaats van [een crosstrainer] Ik nodig u derhalve uit mij het door mij gekochte product zo spoedig mogelijk en in ieder geval binnen 30 dagen na de datum van de bestelling toe te zenden en zo snel mogelijk liefst vandaag nog de bij vergissing/ onzorgvuldigheid geleverde goederen af te halen omdat ik deze niet droog en beschut kan bewaren. Het product staat dus buiten. Doet u dit niet, dan behoud ik mij het recht voor om ontbinding van het contract en schadevergoeding te eisen. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te vrijwaren. Inmiddels he ik contact gehad met jullie klantendienst, na een wachttijd van 10 min. De Franstalige medewerker, die zijn best deed Nederlands te praten heeft me beloofd het in orde te brengen en me telefonisch terug te contacteren. Omdat ik al veel loze beloftes heb meegemaakt stuur ik bij deze ook de schriftelijke klacht teneinde het hebben van een bewijs. De klacht van foute leveringen is bij decathlon een bekend feit en leverbetrouwbaarheid is ook iets wat bijdrage doet aan de tevredenheid. Met vriendelijke groet, Didier De Buck 0473483493 Ps: We hebben bijzondere schikkingen gedaan om de dag ter beschikking te houden voor de levering die ongedefinieerd kon geschieden tussen 08u en 17u en dan brengen ze het foutieve. Order picking lijkt dan hier niet een sterkte te zijn.

Berichten (4)

Decathlon

Naar: E. V.

29/11/2024

Bedankt voor uw aanvraag Hallo , We hebben je aanvraag succesvol ontvangen. Een klantendienst-medewerker neemt binnen 24 tot 48 uur contact met je op. Met vriendelijke groeten, Klantendienst Decathlon België Uw aanvraag over : Nog eens een foute levering! ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [koppeling verwijderd] Uw aanvraag is geregistreerd onder het nummer 241129-002553. Dit bericht is verzonden namens Decathlon. Voor meer informatie of vragen, bezoek onze website of neem contact op met uw dichtstbijzijnde Decathlon-winkel. ©2024 Decathlon [---002:003580:29023---]

E. V.

Naar: Decathlon

29/11/2024

Beste, We hebben zonet even terug contact opgenomen met de klantendienst. We hebben er onderstreept dat wij: - een pakket hebben ontvangen dat wel onze naam droeg maar niet het goed was dat we besteld hadden. - dat we de verhuisdienst er meteen toen het nog in de bestelwagen stond er op gewezen hebben dat het dit pakket noot kon zijn omdat er een andere prent van een ander artikel op de doos stond vermeld. - dat de besteller het Nederlands niet machtig was, maar dat we diverse verzoeken deden om het pakket niet af te leveren en terug mee te namen naar afzender Decathlon. Hij weigerde omdat duidelijk mijn naam op het pakket vermeld stond. Hij plaatste het op mijn oprit. Ik vroeg hem te wachten tot ik de klantendienst van Decatlon zou bereiken, maar wou niet lager wachten en reed weg. Ik stond dat op de oprit achtergelaten met een loeizwaar pakket dat het mijne niet is, tenzij dat het een cadeau van jullie zou zijn. - dat de klantendienst een Franstalige was aan wie ik aanvankelijk het heb gemeld en dat hij beloofde mij telefonisch terug te contacteren met een oplossing. Dat gebeurde niet. - dat ik dan zelf en paar uur later terug contact nam, nadat ik ook al een schriftelijke klacht via testaankoop formuleerde daarover. - Ik heb niet de accommodatie om het afgeleverde goed te herbergen op een droge plaats, nog de mankracht om het te verplaatsen en bovendien staat het op een niet afgesloten oprit, wat uitnodigend is voor dieven. Ik wens die verantwoordelijkheid niet te dragen! Er is kans op regenval, ongedierte die er aan knaagt of besproeid enz Terwijl ik duidelijk maakte vanaf het begin dat ik het pakket niet wou, maar door communicatie stoornissen niet gewaardeerd werd. Mijn tweede oproep na de klantendienst belooft me terug te contacteren met een oplossing. Net voor het versturen van dit bericht kwam de klantendienst met de melding dat het vandaag nog zou opgehaald worden. Dus het probleem om zorg te moeten dragen voor een fout pakket zou moeten worden opgelost. Voor het pakket dat ik moet krijgen wordt opnieuw een latere datum voorzien, waardoor de leverbetrouwbaarheid door deze fout in gedrag komt en de levering van 2dagen niet kan worden nagekomen. We zouden voor alle ongemakken die er zijn ontstaan of die nog zullen volgen graag gecompenseerd worden mocht Decatlon daarvoor oog hebben. Groet Didier

Decathlon

Naar: E. V.

29/11/2024

Bedankt voor uw aanvraag Hallo , We hebben je aanvraag succesvol ontvangen. Een klantendienst-medewerker neemt binnen 24 tot 48 uur contact met je op. Met vriendelijke groeten, Klantendienst Decathlon België Uw aanvraag over : Nieuw bericht van EVA V ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [koppeling verwijderd] Uw aanvraag is geregistreerd onder het nummer 241129-004524. Dit bericht is verzonden namens Decathlon. Voor meer informatie of vragen, bezoek onze website of neem contact op met uw dichtstbijzijnde Decathlon-winkel. ©2024 Decathlon [---002:004103:20859---]

Bemiddeling door Testaankoop 29 november 2024

Decathlon

Naar: E. V.

02/12/2024

Ons antwoord op uw aanvraag Beste, Bedankt voor uw aanvraag. Is het mogelijk om het bestelnummer te krijgen zodanig dat ik het dossier kan bekijken ? Prettige dag verder Met sportieve groeten, Sportivement, Mylène Uw aanvraag over : Nieuw bericht van EVA V ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Uw aanvraag is geregistreerd onder het nummer 241129-004524. Dit bericht is verzonden namens Decathlon. Voor meer informatie of vragen, bezoek onze website of neem contact op met uw dichtstbijzijnde Decathlon-winkel. ©2024 Decathlon [---002:004005:10892---]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform