Beste, We hebben zonet even terug contact opgenomen met de klantendienst.
We hebben er onderstreept dat wij:
- een pakket hebben ontvangen dat wel onze naam droeg maar niet het goed was dat we besteld hadden.
- dat we de verhuisdienst er meteen toen het nog in de bestelwagen stond er op gewezen hebben dat het dit pakket noot kon zijn omdat er een andere prent van een ander artikel op de doos stond vermeld.
- dat de besteller het Nederlands niet machtig was, maar dat we diverse verzoeken deden om het pakket niet af te leveren en terug mee te namen naar afzender Decathlon. Hij weigerde omdat duidelijk mijn naam op het pakket vermeld stond. Hij plaatste het op mijn oprit. Ik vroeg hem te wachten tot ik de klantendienst van Decatlon zou bereiken, maar wou niet lager wachten en reed weg. Ik stond dat op de oprit achtergelaten met een loeizwaar pakket dat het mijne niet is, tenzij dat het een cadeau van jullie zou zijn.
- dat de klantendienst een Franstalige was aan wie ik aanvankelijk het heb gemeld en dat hij beloofde mij telefonisch terug te contacteren met een oplossing. Dat gebeurde niet.
- dat ik dan zelf en paar uur later terug contact nam, nadat ik ook al een schriftelijke klacht via testaankoop formuleerde daarover.
- Ik heb niet de accommodatie om het afgeleverde goed te herbergen op een droge plaats, nog de mankracht om het te verplaatsen en bovendien staat het op een niet afgesloten oprit, wat uitnodigend is voor dieven. Ik wens die verantwoordelijkheid niet te dragen! Er is kans op regenval, ongedierte die er aan knaagt of besproeid enz Terwijl ik duidelijk maakte vanaf het begin dat ik het pakket niet wou, maar door communicatie stoornissen niet gewaardeerd werd.
Mijn tweede oproep na de klantendienst belooft me terug te contacteren met een oplossing.
Net voor het versturen van dit bericht kwam de klantendienst met de melding dat het vandaag nog zou opgehaald worden. Dus het probleem om zorg te moeten dragen voor een fout pakket zou moeten worden opgelost.
Voor het pakket dat ik moet krijgen wordt opnieuw een latere datum voorzien, waardoor de leverbetrouwbaarheid door deze fout in gedrag komt en de levering van 2dagen niet kan worden nagekomen.
We zouden voor alle ongemakken die er zijn ontstaan of die nog zullen volgen graag gecompenseerd worden mocht Decatlon daarvoor oog hebben.
Groet Didier