Terug

nog betalen ondanks dat we verhuisd zijn

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. M.

Naar: Luminus

14/07/2023

Beste, ik ben verhuisd op 01/02/2023 . ik heb moeten verhuizen omdat het appartement beschimmeld en ongezond was. ik had een klacht ingediend bij de afdeling wonen van het stad Oostende daardoor doet mijn vorige huisbaas moeilijk met heel veel pestgedrag. Ik heb de sleutels afgegeven en de meterstanden doorgegeven op 31/01/2023 om 16 u aan mijn vorige huisbaas met bijzijn van zijn advocaat. Ik heb van alle meterstanden een foto genomen op 31/01/2023 omdat ik vermoedde dat ik problemen zou krijgen. hij beloofde dat hij de papieren de dag erna zou opsturen maar heeft dat uiteindelijk niet gedaan. ondertussen blijf ik voor farys en luminus betalen op mijn oud adres. blijkbaar willen deze 2 niets doen zonder de papieren te hebben van onze vorige huisbaas. heb ondertussen al paar keer gebeld naar farys en luminus. hoe kan ik dat oplossen of kunnen jullie contact opnemen met deze 2 firmas aub Ik kan je onmiddellijk de oude meterstand en de meterstand van 31/01/2023 door geven.

Berichten (1)

Luminus

Naar: T. M.

02/11/2023

Beste mevrouw MaddensNaar aanleiding van uw klacht die wij ontvingen via de website van Test-Aankoop analyseerde Luminus uw dossier en bezorgden wij u een gedetailleerd antwoord via e-mail op 02/11/2023.Heeft u bijkomende vragen, contacteer ons gerust via volgende link s:www.luminus.be/nlrive/ik-wil/een-klacht-melden/. Wij helpen u graag verder.Vriendelijke groetenLuminusPS Deze e-mail kan u niet beantwoorden. This message and any attachments are intended solely for the addressees. The information contained in this message is confidential. Any use of information contained in this message not in accord with its purpose is prohibited, except formal approval. If you are not the addressee, you may not copy, forward, disclose or use any part of it. If you have received this message in error, please delete it and all copies from your system and notify the sender immediately by return message.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform