Terug

Nog altijd geen levering ontvangen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: GLS Belgium NV/SA

20/07/2023

Beste, Op 5/7/23 een bestelling gedaan bij Shein. Via de track & trace van jullie ging mijn pakket geleverd worden in de door mij aangegeven parcel op 11/7/2023, maar werd dit opeens verandert door leveringstoring ondertussen heb ik nog altijd mijn pakket niet ontvangen maar staat het wel gewoon in jullie depot in Deinze....Graag had ik toch mijn pakket zo snel mogelijk ontvangen.

Berichten (4)

GLS Belgium NV/SA

Naar: A. C.

20/07/2023

Beste,Ik wens ons alvast te excuseren voor het ongemak.Ik neem hiervoor contact op met het betrokken leverdepot.We houden U zo snel mogelijk op de hoogte van het vervolg van deze zending.MvgInvestigationDesk Team (Christine)

A. C.

Naar: GLS Belgium NV/SA

25/07/2023

Beste, Spijtig genoeg nog altijd mijn pakket niet ontvangen van jullie...Zou het appreciëren om dit toch zo snel mogelijk in orde te brengen..Vriendelijke groeten

GLS Belgium NV/SA

Naar: A. C.

25/07/2023

BesteOnze oprechte excuses ! alle de nodige instructies werden gegeven om een imperatieve levering te bezorgen.Ik stuur een dringende reminder om een asap levering te vragenMvgInvestigationsDesk Team

GLS Belgium NV/SA

Naar: A. C.

28/07/2023

BesteHet bezorgdepot laat me weten dat uw pakket is afgeleverd bij het relaispunt bij U in de buurt (contactgegevens hieronder)MvgInvestigationDesk Team (Christine)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform