Sinds 17.10.21 15u00 kan ik geen emails meer ontvangen noch zenden via mijn Scarlet emailadres. Ik krijg steeds de boodschap server meldt : could not determine server.Herhaaldelijk heb ik met Scarlet helpdesk contact gehad (> 9 keer) maar zonder resultaat. Ook heb ik via My Scarlet diverse boodschappen gegeven maar hier kwam steeds een antwoord in de zin van heb toch wat geduld we zijn er mee bezig. Uiteindelijk sluiten ze elke melding via My Scarlet zonder ook maar enige hoop op een oplossing. Ik veronderstel dat ze willen dat de klant zijn eigen problemen oplost, qua service gesproken !! We zijn vandaag 29.10.21 en mijn geduld raakt stilaan op. Ik hoop dat er nog een oplossing komt maar ik stel nu vast dat mijn emailadres bij Scarlet zelf niet meer bestaat. Wat gebeurt daar toch allemaal, moeten wij hiermee leven en ons laten bedotten door dit bedrijf. Wie heeft een antwoord ?Dank om dit te lezen.