Geachte,
Op 27/01/25 deed ik een bestelling op Lidl-webshop als GAST en betaalde ik via hun QR-code 70,96€. Zonder enige berichtgeving hierover diende ik - na twee onbeantwoorde contact-formulieren naar Lidl - een 1ste klacht bij Test-Aankoop in.
Ik ontving tot heden noch een bestel- / verzend- bevestiging, noch - na levering van de bestelling op 04/02/25 - een (pdf-)factuur. Enkel een bericht van BPost dat een Lidl-doos zou geleverd worden.
Zonder enig document heb ik - in geval van problemen - geen verhaal (vnl. binnen de 30 dagen terugsturen of garantie van 3 jaar) !
Ik heb ondertussen drie e-contact-formulieren met succes verzonden, maar de beloofde bevestiging binnen de 30 minuten bleef telkens uit, terwijl op Lidl’s chatbot stelselmatig naar een bestelnummer gevraagd wordt …
Graag een rechtzetting (een referentienummer: vnl. de FAKTUUR met o.m. de vermelding van de bestelde artikelen ! ).
Als een online aankoop als GAST bij Lidl niet meer (kan) verlo.opt.open zoals het hoort, maar enkel via een (Lidl->) Lidl+ profiel, dan moet hun webshop dringend bijgestuurd worden …
Mvg