Vertrekvlucht op 17/04 14.40 uur door omstandigheden niet gehaald. Op 18/04 om 14.27 uur krijg ik sms dat mijn terugvlucht op 20/04 geannuleerd is. Ik bel onmiddelijk om 14.53 uur voor meer inlichtingen. Mevrouw zei dat vlucht geannuleerd was en nieuwe vlucht moest boeken. Na overdondering en nalezen condities merk ik inderdaad de no show clausule op. Bij boeking wordt dit niet vermeld. Het is door sms bericht te ontvangen 1 dag later dat ik wist dat er iets niet pluis was met terugvlucht. Ik had dus nog net enkele minuten de tijd om te reageren. Klantvriendelijk en informatief is dit niet. Om 1532 uur 18/04 bel ik opnieuw. Ik krijg andere mevrouw aan de lijn met zelfde melding dat vlucht volgeboekt is. Mijn terug vlucht is doorverkocht en er is geen compensatie. Er zit niets anders op voor mij om bij Easyjet nieuwe vlucht te boeken. 237 euro