Terug

No frost diepvries wat we ieder half jaar 48 uren moeten uittrekken voor te kunnen ontdooien

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. K.

Naar: Eldi

30/08/2023

Beste.we hebben op 02/07/2020 een whirlpool no frost diepvries gekocht.deze maakte veel eisvorming aan de verlichting en op de binne zijde van de deur.op21.08.2020 is de technieker langs gekomen,deze heeft melding gemaakt tot we een nieuwe diep vriezer kregen.die werd geleverd op 10.11.2020 geleverd. Maar na 2 maanden hadden we alweer ijs aan de verlichting en binnen zijde aan de deur hetzelfde probleem dus.maar het eten wat er inzat was niet zo heel goed bevroren,waardoor het ijs van de kinderen hebben kunnen weg gooien.Er is dus weer een technieker langs gekomen,en deze heeft aan de binnen zeide iets afgekit en moesten hem dus ook weer 48 uren uit trekken, om tot de motor ook teveel ijs aan maakte. Op 22.12.2021 heb ik weer een technieker over de vloer gehad voor hetzelfde probleem veel ijsvorming en veel lawaai maar de inhoud niet goed meer bevroren was. Op 05,07,2023 zijn we naar de eldi in Maasmechelen geweest om weer het zelfde probleem te gaan melden. Er is op 28,08,2023 een technieker hier geweest. Wij willen gewoon een nieuwe diep vries hebben van goed kwaliteit die we niet om het half jaar meer hoeven uit te trekken.En ze sturen ons maar van de muur naar de kast. En dit ben ik kost moe

Berichten (2)

Eldi

Naar: P. K.

01/09/2023

GeachteWij hebben de klacht van Deheer Pascal Kalders goed ontvangen.Om een dossier te kunnnen opmaken hebben wij meer informatie nodig.Kunt u  ons een kopie van het aankoopbewijs en van de factuur/werkbon van Whirlpool bezorgen aub?Met vriendelijke groetenDNV EldiMet vriendelijke groeten,Cordialement,Sandrine MasureAfter Sales Service - Tel +32 69 66 84 37

Eldi

Naar: P. K.

01/09/2023

GeachteWij hebben de klacht van Deheer Pascal Kalders goed ontvangen.Om een dossier te kunnnen opmaken hebben wij meer informatie nodig.Kunt u  ons een kopie van het aankoopbewijs en van de factuur/werkbon van Whirlpool bezorgen aub?Met vriendelijke groetenDNV EldiMet vriendelijke groeten,Cordialement,Sandrine MasureAfter Sales Service - Tel +32 69 66 84 37


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform